نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

21. آذر 1393 - 17:58
امام جمعه یاسوج گفت: دو قشر حوزه و دانشگاه می‌توانند موازی با هم برای توسعه، پیشرفت، اعتلا، عزت و استقلال کشور تلاش کنند.

به گزارش چهارفصل ، آیت‌الله سید علی‌اصغر حسینی ظهر امروز در خطبه‌های دشمن‌شکن جمعه ضمن تسلیت اربعین حسینی و با اشاره به هفته حمل و نقل اظهار کرد: ناوگان حمل و نقل به عنوان رگ حیاتی کشور است.

 

امام جمعه یاسوج با اشاره به سالروز شهادت آیت‌الله مفتح بیان کرد: سالروز شهادت این روحانی مبارز و برجسته از سوی شورای فرهنگ عمومی به نام روز وحدت حوزه و دانشگاه نامگذاری شده است.

 

آیت‌الله حسینی تصریح کرد: دو قشر حوزویان و دانشگاهیان می‌توانند موازی با هم برای توسعه، پیشرفت، اعتلا، عزت و استقلال کشور تلاش کنند.

 

امام جمعه یاسوج در بخشی دیگر از سخنان خود به صراحت بیان معاون رئیس جمهور آمریکا اشاره کرد و گفت: در زمان مذاکرات هسته‌ای ایران با کشورهای عضو 1+5 تمام گزار‌ش‌های مربوط به مذاکرات را به اطلاع مسئولان رژیم صهیونیستی می‌رساند و نباید ایران به سلاح هسته‌ای دست پیدا نکند و به جز این توافقی انجام نخواهد شد.

 

این مسئول تصریح کرد: دشمنان بدانند که ایران تا زمان تحقق خواسته‌های خود و دسترسی به انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای هرگز توافق نمی‌کند و تسلیم نخواهد شد.

 

آیت‌الله حسینی دستیابی به فناوری صلح‌آمیز هسته‌ای را حق مسلم ملت ایران و خواسته اصلی آنان دانست.

 

وی در بخشی دیگری از سخنان خود به جنایات آمریکا و اسرائیل در کشورهای اسلامی اشاره کرد و گفت: ارتکاب جنایات این دو کشور موجب شده که تمام کشورهای دنیا ابراز تنفر خود را همواره اعلام کردند.

 

امام جمعه یاسوج ادامه داد: آمریکا و اسرائیل به هیچ یک از قوانین و مقررات بین‌المللی پایبند نیستند و محکوم کردن جنایات آن‌ها نیز مانع ارتکاب جنایات جدید نمی‌شوند.

 

آیت‌الله حسینی افزود: کشورهای عربی دفاع کردن از ملت‌های مسلمان دنیا و مبارزه با جنایات آمریکا و اسرائیل را از ملت ایران بیاموزند.

 

منبع:خبرگزاری فارس

انتهای پیام/گ

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی