نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

22. آذر 1393 - 20:39
استاندار کهگیلویه و بویراحمد
استاندار کهگیلویه و بویراحمد:
دولت تدبیر در ترویج فرهنگ شهادت شعار نمی‌دهد
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: دولت تدبیر معتقد است در عمل باید برای جامعه ایثارگری خدمت کرد نه با شعار.

به گزارش چهارفصل به نقل از خبرگزاری فارس از یاسوج، سیدموسی خادمی پیش از ظهر امروز در یادواره 108 شهید مناطق سپیدار، بابکان و جلیل که با حضور گسترده مردم و مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد، اظهار کرد: در حادثه عاشورا از یک طرف ساده‌زیستی و ایمان و از سوی دیگر تجمل‌گرایی و بی‌ایمانی در برابر هم قرار گرفتند و جنگ میان این دو تفکر بود.

 

وی با بیان اینکه امام حسین‌(ع) راهی به جز مقابله و جنگ ‌سخت با دشمن نداشت، تصریح کرد: وقتی که همه راه‌ها بر آن امام بسته شد، ندای هیهات‌ منا‌الذله سر داد و جان خود را در طبق اخلاص گذاشت، چرا که در آن جا دیگر جای مقابله و جنگ نرم نبود.

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد نمونه این نوع مقابله را هشت سال دفاع مقدس ذکر کرد و گفت: دشمن و همه استکبار جهانی در آن روزها تنها راه مقابله با ایران اسلامی را مقابله و جنگ سخت می‌دانستند و به همین خاطر جوانانی را تقدیم کردیم که امروز مفتخر به حضور در یادواره‌های آن‌ها هستیم و افتخاری برای ما مسئولان است که در چنین مجالس معنوی و نورانی حضور پیدا کنیم.

 

خادمی در بخش دیگری از اظهارات خود در جمع مردم مناطق سپیدار، بابکان و جلیل با بیان رشادت‌های مردم این سه منطقه در جنگ تحمیلی تصریح کرد: تقدیم 108 شهید و 360 جانباز و چندین آزاده و هزاران رزمنده کار آسانی نیست که مردم در این مناطق کوچک انجام دادند و امروز وظیفه داریم به پاس خون آن شهدا و ایستادگی ایثارگران به مردم خدمت بی‌منت کنیم.

 

وی بعد مهم دیگر عاشورا را برگزاری چنین برنامه‌هایی دانست که بی‌شباهت به روشنگری‌های اسرای کربلا نیست و ادامه داد: نباید چراغ این برنامه‌ها هیچ‌گاه خاموش شود، بلکه لازم است مسئولان روز به روز برنامه‌های بیشتر و با کیفیت‌تری را در دستور کار داشته باشند.

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد اشاره‌ای هم به اقدامات دولت کنونی در خصوص رسیدگی به وضعیت خانواده بزرگ ایثارگری در کل کشور کرد و گفت: دولت تدبیر و امید برای خدمت به جامعه ایثارگری شعار نمی‌دهد، بلکه در عمل اقداماتی تاکنون انجام داده که چندین برابر اقدامات گذشته بوده، از جمله این که حدود هزار و 700 میلیارد تومان در خصوص معوقات و سایر مطالبات جامعه ایثارگری پرداخت داشته است.

 

خادمی به عزم راسخ خود و همکارانش برای رفع مشکل جامعه ایثارگری در استان اشاره کرد و گفت: کارهای ارزنده‌ای در این مدت بیش از یک سال صورت گرفته که ادامه پیدا خواهد کرد، چرا که هر جا نام جامعه ایثارگری باشد، دشمن در آنجا حضور پیدا نخواهد کرد.

 

انتهای پیام/گ

 

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا