نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

24. آذر 1393 - 11:18
مسئول بسیج رسانه استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: سخنرانی هر شخصی از هر جناج و گروهی که خطوط قرمز نظام جمهوری اسلامی و اصول ارزش های نظام را زیرپابگذارد قابل قبول نیست و این افراد که این خطوط را عبور کرده اند متعلق به فتنه و جریان فتنه گری هستند.

به گزارش چهارفصل، صبح امروزمسئول بسیج رسانه استان کهگیلویه وبویراحمد در نهمین جلسه شورای قشر بسیج رسانه استان کهگیلویه وبویراحمد به سخنرانی برخی از افراد در مدارس، دانشگاه ها ، مساجد با سمت سوی سیاسی و عبور این افراد از خطوط قرمز نظام  اشاره کرد وگفت: سخنرانی هر شخصی از هر جناج و گروهی که خطوط قرمز نظام جمهوری اسلامی و اصول ارزش های نظام را زیرپابگذارد قابل قبول نیست و این افراد که این خطوط را عبور کرده اند متعلق به فتنه و جریان فتنه گری هستند.

 

سید محمد لطیف ارجمند، مسئول بسیج رسانه استان کهگیلویه وبویراحمد دراین جلسه ضمن ابراز تسلیت روزاربعین حسینی به تمامی عاشاقان این امام رئوف گفت: کسانی که در حادثه کربلا  ظلم کردند فریب دنیا را خوردند و دنیای خود را با آخرت معامله کردند.

 

آمریکا و صهیونیست دشمنان امروز امام نظام جمهوری اسلامی

 

وی در ادامه به قیاس دشمنان امام حسین(ع) و دشمنان امروز نظام جمهوری اسلامی اشاره کرد وگفت: اگر امروز بخواهیم به دشمنان امام حسین (ع) و نظام جمهوری اسلامی اشاره کنیم آمریکا و صهیونیست ها دشمنان امروز امام حسین(ع) و انقلاب اسلامی هستند.

 

آمریکا در مذاکرات  بی اعتماد است

 

ارجمند به  بحث مذاکرات هسته ای کشورمان با کشور آمریکا  و بی اعتمادی به این کشور از صدر انقلاب  تا به امروز اشاره کرد و گفت: کشور ایران در بعد از انقلاب چندین توافق با امریکا انجام داد که در همه این مذاکرات  آمریکا  بی اعتمادی کرد .

 

وی به بیانات مقام معظم رهبری در حمایت از تیم هسته ای کشورمان و عدم اعتماد به رقیب در مذاکرات هسته ای اشاره کرد وگفت:مقام معطم رهبری چندین  بار از تیم هسته ای کشورمان حمایت کردند ولی ایشان بی اعتمادی به طرف مقابل و دو رو بودن رقیب در این مذاکرات برای بدست آوردن منافع زیاد و سلطه گری خود در حین مذاکرات را به تیم هسته ای متذکر شدند.

 

ارجمند به نقش آمریکا در حمایت مالی هنگفت از رژیم صهیونیستی در منطقه اشاره داشت و خاطر نشان ساخت: کشور آمریکا امروز به دنبال تصویب برنامه های مختلف یا هزینه های هنگفت برای حمایت جدی از رژیم صهیونیستی در منطقه  است.

 

رئیس بسیج رسانه استان گفت: امروزه  واقعیت نژاد پرستی در کشور آمریکا به گونه ای است که آنها عده ای از مردم کشورشان را انسان هم به حساب نمی  آوردند.

 

اصول گرایی اصلاح طلبانه  مد نظر مقام معظم رهبری

 

وی در ادامه با تاکید بر بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اصول گرایی اصلاح طلبانه برای حرکت احزاب اشاره کرد و گفت: در زمانی که انقلاب شکل گرفت احزاب مختلفی در جهت حفظ ارزش های نظام شکل گرفت که  مقام معظم رهبری  در بیانات خود نسبت به جریان های  سیاسی به جریان اصول گرایی اصلاح طلبانه تاکید داشتند و این مورد را باید محورحرکت جریان های سیاسی قلمداد کرد.

 

انتهای پیام/گ

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی