نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

24. آذر 1393 - 12:47
علی هوشمندی در حکمی از سوی محسن مومنی شریف رییس حوزه هنری کشور،به عنوان رییس جدید حوزه هنری استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.

به گزارش چهارفصل، یک مقام آگاه روز دوشنبه در این زمینه به خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی صبح زاگرس گفت: علی هوشمندی در سال 66 بواسطه فعالیت در عرصه هنرهای نمایشی به عضویت انجمن نمایش استان ایلام در آمد و به صورت پاره وقت در فعالیت های فرهنگی هنری مشغول به خدمت شد.

 

وی در ادامه فعالیت های فرهنگی هنری همکاری تنگاتنگی را با آموزش و پرورش ،بنیاد جانبازان و ایثارگران،سازمان تبلیغات اسلامی ،صدا و سیما ایلام و بسیج داشته است.

 

در سال 78 فعالیت خود را در قالب نیروی شرکتی با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام آغاز می کند.

 

در سال 80همکاری تنگاتنگی را با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کنگره سرداران و دوهزار پانصد شهید استان ایلام داشته است.

 

سال 83 با حضور در حراست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام دور جدید همکاری وی آغاز می شود و پس از آن در استان قزوین انجام ماموریت می کند.

 

در زمان خدمت همزمان به تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد مدیریت فرهنگی در دانشگاه علوم تحقیقات ادامه می دهد و سپس مسوولیت معاونت اداری مالی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین را عهده دار می شود.

 

گفته می‌شود مراسم تکریم و معارفه مدیران پیشین و جدید حوزه هنری کهگیلویه وبویراحمد ۲۵ یا 26 آذر با حضور مسوولان کشوری و استانی در یاسوج برگزار می‌شود.

 

حوزه هنری از نهادهای زیرمجموعه سازمان تبلیغات اسلامی است.

انتهای پیام /گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی