نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

25. آذر 1393 - 8:47
مدیر کل ارشاد مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد از اکران فیلم شیار 143 از روز سه شنبه، 25 آذر در یاسوج خبر داد.

به گزارش چهارفصل،امین کمالوندی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی صبح زاگرس، بیان کرد: فیلم تحسین شده شیار 143، با حضور سردار اوسطی، مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور ایثارگران، دکتر کفشگری، مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور ایثاگران و 143 مادر شهید سرافراز سپاه اسلام از استان کهگیلویه و بویراحمد از فردا در یاسوج اکران می شود.

 

وی گفت: این مراسم از ساعت 9 صبح روز سه شنبه 25 آذرماه 93 در سینما هنر یاسوج واقع در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود.

 

کمالوندی افزود: مراسم اکران فیلم شیار 143 با همکاری سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد، دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه وبویراحمد، بنیاد شهید و امور ایثارگران، جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد، مشاوره استاندار در امور ایثارگران و سازمان اتوبوس رانی شهرداری یاسوج برگزار می شود.

 

 مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان افزود: در این مراسم از 143 مادر شهید استان کهگیلویه و بویراحمد تقدیر به عمل می آید.

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی