نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

26. آذر 1393 - 13:14
نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: رعایت عدالت در ارائه امکانات و تجهیزات آموزشی به مدارس عشایری یک ضرورت است.

به گزارش چهارفصل به نقل از خبرگزاری فارس از یاسوج، به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد آیت‌الله سیدشرف‌الدین ملک‌حسینی صبح امروز در بازدید از مدارس عشایری و دیدار با دانش‌آموزان اظهار کرد: فرزندان عشایر از استعدادهای ویژه‌ای برخوردارند که ضرورت دارد برای به فعلیت رساندن آنها برنامه‌ریزی ویژه‌ای انجام شود.

 

نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: بسیاری از خدمتگزاران امروز جامعه اعم از پزشکان، معلمان، مهندسان و کارمندان فرزندان عشایر و از شاگردان این مدارس بوده‌اند.

 

وی عنوان کرد: رعایت عدالت در ارائه امکانات و تجهیزات آموزشی به مدارس عشایری و رفع نیازهای سخت‌افزاری برای حیطه آموزش در عشایر یک ضرورت است.

 

نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: وجود مدارس شبانه‌روزی عشایری فرصتی برای استفاده دانش‌آموزان عشایر و رسیدن به آینده‌ای روشن است.

 

آیت‌الله ملک‌حسینی خطاب به دانش‌آموزان دختر عشایری در دبیرستان شبانه‌روزی یاسوج گفت: جامعه در پرتو مردان و زنان متعالی به مسیر سعادت وارد می‌شود و شما دانش‌آموزان دختر مادران آینده فرزندان این جامعه مسئولیت سنگینی برعهده دارید.

 

در این دیدار رئیس آموزش و پرورش عشایر کهگیلویه و بویراحمد هم اظهار کرد: 3 هزار و 517 دانش‌آموز در 193 مدرسه عشایری و در 344 کلاس درس تحصیل می‌کنند.

 

 اسماعیل رضایی‌نیک گفت: امسال برای نخستین بار 2 رشته فنی و حرفه‌ای، حسابداری و کامپیوتر در مدارس عشایری استان راه‌اندازی شد.

 

وی افزود: در سال گذشته 79 دانش‌آموز عشایری در کنکور سراسری پذیرفته شده‌اند و به دانشگاه‌ها راه یافتند.

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی