نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

26. آذر 1393 - 14:21
حرف و حدیثها در خصوص پروژه عظیم پدیده شاندیز در محافل رسانه ای و کارشناسی بسیار زیاد بوده و جدای از تمام ایرادات قانونی از مکانیابی، خارج از محدوده بودن پروژه، نجوه جذب و تامین مالی پروژه و ... ، بحثهای فرهنگی آن نیز محل اشکال بسیاری از کارشناسان بوده است.

به گزارش چهارفصل به نقل از مسیرآنلاین، ساخت این پروژه عظیم در نزدیکترین مکان ممکن تفریحی در مجاورت مشهد الرضا، اضافه کردن یک کارکرد فرا استانی سیاحتی و تفریحی محض، تحت الشعاع قرار دادن کارکرد مذهبی شهر مشهد، فرهنگ مصرف زدگی و ... جزو اشکالاتی بوده است که به این پروژه وارد شده است.

 

اما در یکی از آخرین اقدامات فرهنگی در این پروژه، به تقلید از فیلمهای هالیودی مجسمه ترنسفورمر یک خودروی 206 چند ماهیست که در پدیده نصب شده است!

 

سری فیلمهای ترنسفورمرز یا تغییر شکل‌دهنده‌ها با ربات‌های خوب و بدی که می‌توانند تغییر شکل بدهند و به خودرو تبدیل شوند، از طرفداران خاص خود در دنیا برخوردارند اما اینکه این موضوع چه ارتباطی به پدیده شاندیز دارد را باید از مسولان این پروژه سوال کرد؛ بنظر می رسد دست زدن به هر اقدامی در راستای ایجاد جذابیت برای این پروژه جزو اهداف و پیوستهای فرهنگی تبلیغی این شهرک سیاحتی است.

 

گزارش تصویری این مجسمه را ببینید:

 

 

انتهای پیام/ف

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی