نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

26. آذر 1393 - 22:39
مسئول سازمان بسيج دانشجويي استان اظهارداشت: بسیج دانشجویی از تضارب افكار و آراي دانشجويان و دانشگاهيان حمایت می کند در صورتی که این جلسات هویت مستقل دانشجویی خود را از دست ندهد.

به گزارش  پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، شهرام مهدوی مطلق عصر امروز در جمع دانشجویان بسیجی دانشگاه یاسوج با قدردانی از حمایت‌های سرپرست دانشگاه یاسوج و معاونت فرهنگی این دانشگاه و امور فرهنگی که تشکل‌ها از جمله بسیح دانشجویی را در برگزاری برنامه‌ها یاری می‌کنند، اظهار کرد: در حال حاضر حرکتی در کهگیلویه و بویراحمد آغاز شده تا دانشگاه‌های استان را به باشگاه سیاسی تبدیل کنند.

 

رئیس بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: جلسات به اصطلاح دانشجویی که بیشتر متینگ انتخاباتی احزاب و مشخصاً یک حزب خاص است در دانشگاه‌ها در لوای برنامه‌های دانشجویی برگزار می‌کنند.

 

مسئول سازمان بسيج دانشجويي استان اظهارداشت: بسیج دانشجویی از تضارب افكار و آراي دانشجويان و دانشگاهيان حمایت می کند در صورتی که این جلسات هویت مستقل دانشجویی خود را از دست ندهد.

 

مهدوی مطلق در ادامه گفت: بسیج دانشجویی  استان کهگیلویه وبویراحمد با حضور افراد با سلایق مختلف در دانشگاه ها با رعایت قانون هیچ مخالفتی ندارد .

 

 

مهدوی‌مطلق از حضور عده‌ای قلدر و چماق‌دار در صف‌های دوم و سوم این برنامه‌ها پرده برداشت و گفت: این چماق‌دارها و قلدرها اجازه نمی‌دهند که معترضین به ساختارشکنی‌ها حرف خود را بزنند و هرگونه صدایی را سرکوب می‌کنند.

 

رئیس بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد از اردوکشی سیاسی و خانوادگی در برنامه‌های دانشجویی و به نام تشکل‌های دانشجویی در استان خبر داد و گفت: ورود غیردانشجویان به جلسات دانشجویی مد شده است و این عده همان چماق‌داران و قلدران هستند.

 

وی از خویشتنداری دانشجویان ارزشی در نشست مرعشی سخن به میان آورد و گفت: سیاسیون بدانند که اگر کسی بخواهد از این طریق برای خود رأی جمع کند و نماینده مجلس شود این راهش نیست و قطعاً با شکست مواجه خواهد شد.

 

مهدوی‌مطلق با اشاره به سخنان چند روز اخیر غلامرضا تاجگردون نماینده مردم گچساران در مجلس که گفته بود اکنون موقع کوبیدن بر ساز و دهل سیاسی در استان نیست این حرف را درست و به‌جا دانست و تشریح کرد: تشکل‌های دانشجویی حواسشان جمع باشد و پشت سر خودشان را نگاه کنند و ماهیت مستقل دانشجویی خود را حفظ کنند.

 

وی، آلوده کردن جو و فضای دانشگاه‌ها را هدف سیاسیون قدرت‌طلب عنوان کرد و بیان داشت: ما به نوبه خود در بسیج دانشجویی اجازه نمی‌دهیم دانشگاه تبدیل به باشگاه سیاسی و محلی برای اردوکشی فامیلی و طایفه‌ای در راستای رسیدن به اهداف انتخاباتی افرادی خاص شود.

 

منبع:خبرگزاری فارس

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی