نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

27. آذر 1393 - 10:18
امام جمعه سی‌سخت گفت: مسئولان اجازه فتنه‌گری در دانشگاه‌ها را ندهند.

به گزارش چهارفصل  به نقل از خبرگزاری فارس از سی‌سخت، حجت‌الاسلام ناصر مصباح‌نژاد عصر امروز در جمع خبرنگاران در خصوص مسائلی که چند وقتی است در دانشگاه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد رخ می‌دهد و افرادی به نام سخنران به هنجارشکنی و اظهارات ساختارشکنانه روی می‌آورند، گفت: نهاد نماز جمعه همواره فراجناحی بوده و اگر نکته‌ای را یادآوری کرده و یا تذکر می‌دهیم از باب اصلاح امور است.

 

امام جمعه سی‌سخت ادامه داد: همه جریان‌های سیاسی درون انقلاب که به اصل مترقی ولایت‌فقیه معتقد بوده و ارزش‌ها را پاس می‌دارند خودی هستند و اصل مهم این است که باید خطوط قرمز را همه در جناح‌ها و تشکل‌های مختلف سیاسی رعایت کنند تا مبادا ضرری متوجه کشور و اسلام شود.

 

مصباح‌نژاد با ابراز مخالفت با جامعه تک‌صدایی، تصریح کرد: چند صدایی که در آن حرمت‌شکنی و توهین وجود داشته باشد، هم پذیرفتنی نیست.

 

وی، یکی از خطوط قرمز نظام را فتنه 88 دانست و متذکر شد: عوامل این فتنه تنها برای براندازی نظام تلاش کردند و طراحی آن هم با استفاده از سرمایه مادی استکبار جهانی بود.

 

امام جمعه سی‌سخت، هزینه‌هایی که فتنه 88 روی دست نظام گذاشت را بسیار زیاد برشمرد و یادآور شد: اگر مدیریت عالمانه و بصیرت‌مندانه مقام معظم رهبری نبود فتنه 88 با آن حجم سنگین فشارها و پشتیبانی بیرونی، نظام اسلامی را از پای درمی‌آورد.

 

وی در ادامه با انتقاد از برخی تحرکات در دانشگاه‌های کهگیلویه و بویراحمد و با انتقاد از اینکه نهاد رهبری در دانشگاه‌های این استان و به خصوص دانشگاه علوم پزشکی باید وارد میدان عمل شوند و اجازه فتنه‌گری را در دانشگاه‌ها ندهند با درخواست مؤکد از نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در این استان در خصوص روشنگری چنین موضوعاتی، تشریح کرد: با نشاط و آزادی موافقیم و کرسی آزاداندیشی هم باید وجود داشته باشد، اما فضای دانشگاه نباید آلوده به فتنه شود.

 

مصباح‌نژاد در پایان با تذکر نسبت به اینگونه اهمال‌ها، خاطرنشان کرد: نهاد رهبری در دانشگاه نهادی قانونی و دارای شرح وظایف گسترده است که باید در برابر فتنه‌انگیزی با بصیرت‌افزایی روشنگری کند.

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی