نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

28. آذر 1393 - 14:03
امام جمعه یاسوج گفت: حضور باشکوه عاشقان اهل بیت(ع) با جمعیت 20 میلیونی در کشور عراق پیام روشنی به تروریسته ای داعش ، امثال آنها و رژیم صهیونیستی بود .

به گزارش چهارفصل، حجت الاسلام حسینی، امام جمعه شهر یاسوج  ظهر امروز در خطبه های این هفته نماز جمعه به 29 آذر و روز وقف اشاره کرد وگفت: موقفات وقف کنندگان در کشور توانسته کارهای بزرگی را در حوزهای درمانی، کمک به نیازمندان، ساخت مساجد وموارد دیگر دنبال کند که این گسترش موقوفات در استان ما نسبت به استان های دیگر خوب نسیت.

 

حجت الاسلام حسینی در ادامه از مردم استان کهگیلویه و بویراحمد خواست تا در راستای گسترش موقوفات بیشتر و ثواب اخروی این موقوفات همکاری بیشتری با نهاد های مربوطه داشته باشند.

 

امام جمعه یاسوج به تفاوت داشتن اربعین حسینی امسال نسبت به سال های دیگر اشاره داشت و گفت: حضور باشکوه عاشقان اهل بیت(ع) با حضور 20 میلیونی  در کشور عراق پیام روشنی به تروریست های داعش ، امثال آنها و رژیم صهیونیستی بود .

 

وی یادآور شد: حضور 20 میلیونی جمعیت در کشور عراق و برقرای نظم، امنیت وآرامش در این کشور نشان دهنده توان این  کشور برای برقرای نظم و امنیت است.

 

وی در ادامه با تسلیت رحلت پیامبر (ص) و امام حسن مجتبی(ع) و شهادت امام رضا(ع) به روز لیلیه‌المبیت اشاره کرد و گفت: خوابیدن امام علی(ع) در بستر به جای پیامبر برای حفظ جان پیامبر یکی از بزرگترین کارهای عبرت‌آموز در کارنامه اسلام است که این امام بزرگ شجاعانه آن را انجام داد.

 

امام جمعه یاسوج اظهارداشت: در مذاکرات هسته‌ای اگر طرف مقابل بخواهد زیاده‌خواهی و باج‌خواهی کند بی‌شک با شکست مواجه می‌شود.

 

حسینی در پایان افزود: اگر طرف مقابل ایران در مذاکرات عاقلانه  پشت میز مذاکره بنشیند نتیجه بهتری خواهد گرفت و بداند  انقلاب اسلامی زیر بار ظلم و زیاده‌خواهی قدرت‌ها نخواهد رفت

انتهای پیام/گ

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی