نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

29. آذر 1393 - 9:32
مدتی است خبر خرید ظروف پلاسکوی 2000 تومانی در همه خانه های شهر یاسوج گسترش یافته و این موضوع ازحام جمعیتی از زنان و دختران خریدار را در مقابل این فروشگاه های توزیع ظروف پلاسکو ایجاد کرده است.

به گزارشچهارفصل، یک هفته ای است که در شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد خبرهایی مبنی بر فروش  ظروف پلاسکو به قیمت 2000 تومان به گوش می رسد که این پایگاه خبری برای بررسی این موضوع از نزدیک به این فروشگاه ها مراجعه نمود.

 

گفتنی است در بررسی اولیه خبرنگار این پایگاه خبری متوجه شدیم که فروش 2000 تومانی ظروف پلاسکو ابتدا از یک فروشگاه پلاسکو در سطح شهر شروع شد و با توجه به شلوغ شدن و استقبال خریداران شعبه های دیگر این فروشگاه و دیگر فروشگاه های دیگر با عنوان فروش ظروف پلاسکو فقط 2000 تومان در مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد راه اندازی شدند.

 

این در حالی است که وقتی خبرنگار چهارفصل برای بررسی این موضوع به این فروشگاه ها مراجعه نمود با ازدحام جمعیتی از زنان و دخترانی در پشت درب این فروشگاه ها مواجه می شد که امکان رفتن به داخل این فروشگاه فراهم نمی شد و این ازدحام خریداران بعضا روزانه تا آخر شب ادامه داشت و ما را به  یاد صف های طولانی سبد کالا انداخت.

 

http://chaharfasl.ir/sites/default/files/fullimages/1393/09/29/dsc03784.jpg

 

در این فروشگاه ها زنان و دختران برای خرید به صورت گروهی به داخل می روند و هر کس شروع به جمع نمودن ظروف  2000 تومانی مورد نیاز خود برای خرید می کند و این شلوغی خریدارن بعضا تا جایی است که برخی از وسایل این پلاسکو فروشان در زیر پای خریداران شکسته می شود.

 

با گفت وگویی که خبرنگار چهارفصل با چند نفر از این زنان خریدار انجام داد اکثرا زنان از کیفیت این ظروف  پلاستیکی نسبت به قیمت آن راضی بودند و بعضا می گفتند ای کاش شلوغ نبود تا  بتوانستیم خوب خرید کنیم.

 

گفتنی است افرادی هم بودند که با داشتن وانت بار اقدام به خرید عمده  از این فروشگاه های پلاسکو می کردند و این ظروف را با قیمت بیشتر در روستای شهر یاسوج به فروش می رسانند.

 

به گفته برخی از این خریداران این ظروف پلاسکو از یک کارخانه تولید ظروف پلاسکو در شهرستان گچساران تولید می شود.

 

انتهای پیام/گ

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی