نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

29. آذر 1393 - 10:28
برخی هنرمندان خواستار پی‌گیری قول استاندار کهگیلویه و بویراحمد به هنرمندان شدند.

به گزارش چهارفصل، در تاریخ 25 تیرماه امسال هنرمندان کهگیلویه و بویراحمدی نشستی با استاندار کهگیلویه و بویراحمد برگزار کردند و در این نشست از دغدغه‌های خود سخن به میان آوردند.

 

در آن نشست که از هر گروه و قشری از هنرمندان حضور داشتند استاندار قول پی‌گیری مشکلات هنرمندان را داد.

 

خادمی در ادامه از لزوم کمک به حوزه فرهنگی سخن به میان آورد و گفت: بر همین اساس تصمیمی گرفته‌ایم که به غیر از بودجه فرهنگی امسال به هر کدام از 10 انجمن فعال در استان 30 میلیون تومان کمک کنیم و همچنین برای راه‌اندازی انجمن صنفی هنرمندان 100 میلیون تومان کنار بگذاریم.

 

در همین خصوص دو تن از هنرمندان نام‌آشنای استان کهگیلویه و بویراحمد از بی‌اطلاعی خود نسبت به عملی شدن این قول استاندار سخن به میان آوردند.

 

رضا گشتاسب رئیس انجمن نمایش استان در همین خصوص با بیان این که تاکنون از این پول خبری نشده است، اظهار کرد: به انجمن ما که این پول پرداخت نشده شاید به دیگران داده‌اند.

 

در ادامه اسحاق آقایی عکاس ملی و عضو انجمن عکاسان دنا هم نسبت به این قول استاندار و عملی شدن آن اظهار بی‌اطلاعی کرد.

 

وی گفت: تاکنون از این مبلغ چیزی به دست ما نرسیده و فکر نمی‌کنم این کار انجام شده باشد و امیدی هم به این قول‌ها در عرصه فرهنگ و هنر نداریم.

 

وی با بیان اینکه شخص استاندار نسبت به هنر و فرهنگ بی‌شک دغدغه دارد، تصریح کرد: اما وقتی به رده‌های پایین‌تر می‌رسیم دیگر دغدغه‌ای برای فرهنگ و هنر از سوی مسئولان نمی‌بینیم و شاید اعتبار یاد شده نیز به چنین بلایی دچار شده باشد.

 

 

منبع: خبرگزاری فارس

انتهای پیام/گ

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی