نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

29. آذر 1393 - 10:31
نماینده مردم کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی گفت: افزایش 2 برابری اعتبارات جاده پاتاوه به دهدشت این شهرستان را به زودی از بن‌بست خارج می‌کند.

به گزارش چهارفصل، حجت‌الاسلام سیدعلی‌محمد بزرگواری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با بیان اینکه اتفاقات خوبی در بودجه سال آینده برای پروژه‌های عمرانی خواهیم داشت، اظهار کرد: اعتبارات برخی از پروژه‌های عمرانی استان به دو تا سه برابر نیز افزایش یافته است.

 

وی افزود: تعدادی پروژه مهم در هشت شهرستان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد که ما نمایندگان استان برای تکمیل آن‌ها با یکدیگر تفاهم خوبی داشته‌ایم و همه پی‌گیر ساخت و تکمیل این پروژه‌های مهم فارغ از بحث مناطق و حوزه‌های انتخابیه هستیم.

 

نماینده مردم چهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اما در حوزه انتخابیه ما پروژه‌های مهمی که هم برای مردم و هم برای ما نمایندگان در خانه ملت ضروری به نظر می‌رسد جاده پاتاوه به دهدشت است که پروژه‌ای ملی و راهگشا برای تمام استان خواهد بود.

 

بزرگواری افزود: با اجرای کامل و بهره‌برداری از این پروژه بخش اعظمی از استان دیگر در بن‌بست نخواهد بود و رفت و آمد هم‌استانی‌ها از مناطق گرمسیری و سردسیری آسان می‌شود.

 

وی گفت: در سال گذشته اعتبار این پروژه 27 میلیارد تومان بود که اکنون با افزایشی چشمگیر برای سال آینده به 50 میلیارد تومان افزایش یافته است.

 

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گازرسانی به قلعه‌رئیسی و دیشموک را از دیگر پی‌گیرهای خود دانست و عنوان کرد: کارشناسانی از وزارت برای تصمیم‌گیری در خصوص چگونگی عملیات خط انتقال گاز به این دو منطقه وارد استان خواهند شد.

 

وی تصریح کرد: هدف کارشناسان این است که کوتاه‌ترین و کم‌هزینه‌ترین راه را برای گازرسانی به این دو منطقه در دستور کار قرار دهند تا در آینده مهم‌ترین دغدغه مردم این دو بخش برآورده شود.

 

بزرگواری در خصوص جاده باغچه‌سادات اظهار کرد: این جاده تقریبا کار آن تمام شده و پیگیر رفع نقایص باقی مانده در این محور هستیم.

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی