نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

29. آذر 1393 - 10:35
پژوهشگر برتر کهگیلویه گفت: نخستین کنفرانس نوین رویکردهای نوین در مهندسی کامپیوتر و فناوری با حضور کارشناسان داخلی و خارجی به میزبانی دانشگاه آزاد واحد دهدشت برگزار خواهد شد.

به گزارش چهارفصل، سید رضا خاضع در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه از برگزاری نخستین کنفرانس نوین رویکردهای نوین در مهندسی کامپیوتر و فناوری در شهرستان خبر داد و اظهار کرد: این مراسم با حضور کارشناسان داخلی و خارجی به میزبانی دانشگاه آزاد واحد دهدشت برگزار خواهد شد.

 

دبیر اجرایی کنفرانس رویکرد نوین تصریح کرد: پروفسور آیاز عیسی‌زاده دکترای علوم محاسباتی از دانشگاه کوینینز کانادا، دکتر فرهاد سلیمانیان، دکتری هوش مصنوعی از دانشگاه حاجت‌تپه ترکیه و دکتر امین بابازاده، دکتری سیستم‌های اطلاعاتی از دانشگاه صنعتی مالزی به عنوان مهمانان و سخنرانان کلیدی این کنفرانس در دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهدشت حضور پیدا خواهند کرد.

 

پژوهشگر برتر کهگیلویه این کنفرانس را بزرگ‌ترین رویداد علمی جنوب کشور عنوان و خاطرنشان کرد: نخستین کنفرانس منطقه‌ای رویکردهای نوین در مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات به همت معاونت پژوهش دانشگاه آزاد دهدشت 11 اسفند برگزار می‌شود.

 

وی الگوریتم‌ها و نظریه محاسبات، سیستم‌های هوشمند و فازی، پردازش تصویر و بینایی ماشین، پردازش سیگنال و صوت، پردازش نرونی و تکاملی، مهندسی نرم‌افزار و پایگاه داده، مهندسی وب و اینترنت، شبکه‌های حس‌گر بی‌سیم و موردی، امنیت داده‌ای، رمزنگاری و پنهان نگاری، فناوری اطلاعات و ارتباطات و آموزش و تجارت الکترونیکی را از محورهای کنفرانس برشمرد.

 

خاضع اصالت مقاله و رعایت اخلاق علمی را از نکات اساسی در یک مقاله علمی دانست و درباره شیوه داوری کنفرانس عنوان کرد: کپی (تمام یا بخشی از) کار دیگران ارزش علمی ندارد و در مرحله کشف تقلب (anti-plagiarism ) و قبل از اعمال داوری اصلی رد می‌‌شود.

 

به گفته خاضع در مرحله دوم داوری، کمیته علمی در زمینه‌های تخصصی بر اساس پارامترهای داوری شامل ساختار مقاله و شیوه نگارش،نو‌آوری و خلاقیت، اثبات ادعاها و ارزیابی نتایج مقاله، ارجاع به منابع معتبر و ارتباط با حداقل یکی از موضوعات را بررسی و اعلام نظر می‌کنند.

 

وی در ادامه عنوان کرد: در مرحله سوم پس از امتیازدهی داوران به مقالات در سه دسته مقالات شفاهی، مقالات پوستر و مقالات ارائه دانشجویی اعلام خواهد شد.

 

خاضع آخرین فرصت ارسال مقالات جهت شرکت در کنفرانس را تا 24 بهمن دانست و گفت: علاقمندان برای شرکت در کنفرانس، ارایه مقاله و شرکت در کارگاه‌های جنبی می‌توانند به آدرس وب سایت www.citna2015.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی