نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

29. آذر 1393 - 14:41
صبح امروز با حضور مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه وبویراحمد 2700 مترمربع زمین برای ساخت مسجد بین راهی در منطقه توریستی آبشار شهر یاسوج وقف شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی  چهارفصل، حجت الاسلام سید علی صالح موسوی اعظم ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار بویرخبر در مورد اهدای این موقوفه ها در اولین روز هفته وقف در استان گفت: واقف، شمیر فرجی خیر یاسوجی، زمینی را  به مساحت 2400مترمربع  برای ساخت مسجدو خیر دیگری زمینی را به مساحت300 متر مربع برای محوطه سازی  مسجد رسول اکرم(ص) مرکز استان وقف کردند.

 

وی ابراز داشت: خوشبختانه میزان موقوفات در بین مردم ولایی و شیعه استان کهگیلویه وبویراحمد با توجه به تبلیغات صورت گرفته در حال رشد بوده و فرهنگ وقف به میزان قابل قبولی در بین مردم نهادینه شده است.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان در مورد ساخت این مسجد در منطقه توریستی آبشار یاسوج ابرازداشت: احداث مسجد بین راهی در منطقه آبشار یاسوج با وجود دو بقعه مبارک در این منطقه یکی از الزامات برای ارائه خدمات بهتر و بیشتر به زوار و مسافران این شهر محسوب می شود.

 

وی در ادامه ارزش ریالی این موقوفه ها را 14میلیارد ریال برآورد کرد و گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون وقف های زیادی در استان برای ساخت مسجد و حسینیه صورت گرفته است.

 

وقف
 
وقف
 
وقف
 
وقف
وقف
 
وقف
 
وقف
 
وقف
 
وقف
 
انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی