نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

30. آذر 1393 - 15:47
سید حسن خمینی بعد از دو روز حضور در استان کهگیلویه وبویراحمد این استان را ترک نمود.

به گزارش چهارفصل؛ جمعه شب خبر ورود سید حسن خمینی را از رسانه های محلی استان شنیدیم و با بررسی که انجام دادیم متوجه شدیم که وی بعد از دو روز حضور دربرخی از شهرستان های استان ظهر امروز استان کهگیلویه وبویراحمد را ترک نمود.
 

گفتنی است سید حسن خمینی نوه حضرت امام خمینی(ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران  در ورود به استان با آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و آیت‌الله سید علی اصغر حسینی امام جمعه یاسوج دیدار کرد و  پیرامون مسائل مختلف استانی و کشوری مطالبی مطرح شد.

 

سید حسن خمینی رئیس تولیت آستان امام خمینی(ره) همچنین در ادامه سفر خود به استان کهگیلویه و بویراحمد به زیارت امامزاده شاه قاسم(ع) رفت و در آنجا با قرائت فاتحه بر سر مرقد مطهر مرحوم آیت‌الله سید کرامت‌الله ملک حسینی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و از علمای مبارز در دوران سیاه پهلوی ادای احترام کرد.

 

سید حسن خمینی در ادامه سفر خود به استان کهگیلویه و بویراحمد از مکان‌های گردشگری تنگ گنجه ای ، چشمه بلقیس چرام ومکان های ، تفریحی، زیارتی و تاریخی دیگر این استان  دیدن کرد.

 

سید حسن خمینی در کهگیلویه و بویراحمد

 

در این سفر آیت‌الله بجنوردی پدرخانم، فرزند، خواهرزاده‌های حجت‌الاسلام سید حسن خمینی نیز حضور داشتند.

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد، سید کامل تقوی مدیرعامل بانک سپه کشور، معاون عمرانی استاندار، مدیرکل گردشگری، فرمانداران شهرستان‌ها و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی سید حسن خمینی  را همراهی می‌کردند.

 

وی به شهرهای یاسوج، دهدشت، گچساران، باشت، دنا، چرام از توابع استان کهگیلویه و بویراحمد  هم سفر کرد.

 

سید حسن خمینی در شهر یاسوج در منزل یکی از وابستگان نزدیک کسی که میزبانی فایزه هاشمی و حسین مرعشی در یاسوج را نیز به عهده داشت، حضور داشت.

 

وی  بعد از دو روز حضور در استان کهگیلویه وبویراحمد ظهر امروز شهر یاسوج را به مقصد تهران ترک کرد.

 

 گفتنی است بعد از 2 روز حضور رئیس تولیت آستان امام خمینی(ره) در استان و دیدار با برخی از مسئولین استانی هنوز خبر هایی از محتوای این دیدار ها منتشر نشده است.

 

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی