نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

1. دى 1393 - 12:32
عضو جبهه پایداری، عصبانیت در برابر خواسته مردم را نوعی بی اعتنایی به شعار اعتدال از سوی دولتمردان دانست و گفت: امروزه کسانی مدعی هستند باید در مقابل دشمنان کوتاه بیاییم و با کدخدای جهانی سر ستیز نداشته باشیم، باید بدانند که اگر ذره ای در مقابل دشمنان کوتاه بیایند از مسیر اعتدال دور شده اند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، ستار هدایتخواه نماینده سابق مردم شهرستان های بویراحمد و دنا در جمع عزاداران حسینی شهر یاسوج به بازگو کردن شعار اعتدال از سوی دولت یازدهم اشاره کرد و افزود: اعتدال واقعی دوستی با مومنان و  دشمنی با کفار است.

 

اعتدال برگفته از قرآن است

 

وی اعتدال را برگفته از قرآن و احادیث دانست واظهار داشت: اعتدال باید به اندازه ای باشد که مطیع و گوش به فرمان ولایت باشیم و از خط قرمز نظام تخطی نکنیم.

 

هدایتخواه در ادامه به دوران رسول اکرم و سکوت خواص در آن زمان اشاره کرد و گفت: عده ای بعد از رحلت پیامبر با گذر از اعتدال واقعی با شعار اعتدال در مقابل ولایت زمان ایستادند و ولی آن زمان را خانه نشین کردند.

 

عصبانیت و خشم در برابر خودی نوعی بی اعتنایی به اعتدال است

 

عضو جبهه پایداری، عصبانیت در برابر خواسته مردم را نوعی بی اعتنایی به شعار اعتدال از سوی دولتمردان دانست و گفت: امروزه کسانی مدعی هستند باید در مقابل دشمنان کوتاه بیاییم و با کدخدای جهانی سر ستیز نداشته باشیم، باید بدانند که اگر ذره ای در مقابل دشمنان کوتاه بیایند از مسیر اعتدال دور شده اند.

 

عزاداری 28صفر در شهر یاسوج

 

وی با بیان اینکه امروز جای لبخند وخشم درشعاراعتدال عوض شده است، گفت:مدعیان اعتدال باید بدانند، که اعتدال به معنای لبخند زدن برای دشمن و عصبانیت برای خودی نیست.

 

دعوت کنندگان سران فتنه از مسیر اعتدال خارج شده اند

هدایتخواه در ادامه به دعوت فتنه گران از سوی برخی سیاسیون به استان اشاره کرد و گفت: کسانی که دعوت کننده فتنه گران به استان هستند از خطوط قرمزاعتدال فراتر رفته و با تطهیر چهره فتنه گران از مسیر اعتدال خارج شده اند.

 

عزاداری 28صفر در شهر یاسوج

 

وی با بیان اینکه اعتدال واقعی به معنی شناخت جبهه خودی و شناخت مسیر مشخص حق و باطل است ،ابراز داشت:  برخی با بهره‌برداری از نام اعتدال در حال سوء ‌استفاده و تطهیر سران فتنه هستند.

 

هدایتخواه ادامه داد: این افراد با برنامه‌ریزی  در فضای مجازی  و  دعوت ازاصحاب فتنه برای سخنرانی  در دانشگاه‌ها به دنبال عملی کردن این موضوع هستند.

 

گروهی خاص در کشور به دنبال تطهیر سران فتنه هستند

وی اظهار کرد: امروز گروهی خاص در کشور به دنبال بهره گیری از فضای اعتدال برای تطهیر چهره فتنه گران هستند.

 

هدایتخواه با اشاره به اینکه کلمه فتنه و مشتقات  آن  در قرآن کریم 60 بار بیان شده  که ۳۰ مورد آن متعلق به کلمه فتنه بوده، عنوان کرد: معنی فتنه  وارونه نشان دادن واقعیت، حقایق و ایجاد مشکلات و انحراف است.

 

http://www.boyerkhabar.ir/sites/default/files/fullimages/1393/10/01/dsc06487.jpg

 

وی ادامه داد: فتنه با همین ویژگی ها به نام تقلب در انتخابات در کشور شروع شد و امروزبرخی می خواهند با دگرگونی در واقعیت و حقیقت تطهیر چهره سران فتنه را رقم بزنند.

 

تطهیر سران فتنه ظلمی دیگر به نظام است

عضو جبهه پایداری ابراز داشت:گروهی می خواهند با استفاده از فضای موجود در کشور برای فتنه گران چهره ای خدوم طراحی کنند و برای رفع حصر خانگی آنان تلاش کنند.

 

هدایتخواه ابراز داشت: در استان کهگیلویه وبویراحمد و در این راستا نیز مباحثی  در حال شکل گیری است و در چند ماه گذشته شاهد رفتارهایی از سوی برخی سیاسیون  بوده ایم.

 

وی به سخنرانی برخی از اهالی فتنه در شهر یاسوج اشاره کرد و گفت: این افراد با سخنان خود در جمع نسل فرهیخته  و دانشگاهی کهگیلویه وبویراحمد می خواستند که چهره سران فتنه را تطهیر و به عنوان یک چهره ارزشی و مقدس نشان دهند.

 

 هدایتخواه با اشاره به اینکه استان کهگیلویه وبویراحمد محلی برای اینگونه فعالیت ها نیست، گفت: عدم توجه مسوولان مربوطه موجب حضور این افراد در استان  و برگزاری چنین برنامه هایی شده است.

 

امر به معروف  و نهی از منکر، سنت الهی است

عضوارشد جبهه پایداری در استان در ادامه به موضوع امر به معروف و نهی از منکر در جامعه پرداخت و گفت: امر به معروف و نهی از منکر افراطی گری نیست بلکه مرام و منش پیامبر اسلام و اهل بیت عصمت و طهارت (ع) است.

 

هدایتخواه با بیان اینکه کسانی که امروزتعطیلی امربه معروف و نهی از منکر را می خواهند و رفتاری منافقانه را برای مقابله با این سنت الهی پیش گرفته اند، افزود: اینگونه تفکرات از سوی برخی کوته بینان جامعه موجب فساد و بی بندباری در جامعه می شود.

 

امر به معروف و نهی از منکر اوج اعتدال در جامعه اسلامی

وی در پایان سخنان با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر اوج اعتدال در جامعه اسلامی است،خاطر نشان کرد: جلوگیری از امر به معروف و نهی از منکر خلاف اعتدال در جامعه اسلامی است.

منبع : بویرخبر

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا