نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

5. دى 1393 - 9:38
فرماندار شهرستان بویراحمد گفت با تأکید بر اینکه حماسه9دی متعلق به تک تک مردم ایران است، افزود: حماسه 9دی را نباید به قشر خاصی تعمیم داد و یا علیه قشرخاصی قلمداد کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، هوشنگ یاری پور درگفتگو با خبرنگار بویرخبر با بیان اینکه حماسه نه دی از حماسه‌های ماندگار مردم ایران اسلامی در طول تاریخ است، گفت: 9دی روز برجسته ای در تاریخ پرافتخار جمهوری اسلامی ایران بوده که بصیرت و ولایت مداری این مرز و بوم را به اثبات رسانید.

 

وی در ادامه 9دی را نمود بارز پشتیبانی مردم از نظام مقدس جمهوری ایران اسلامی و پایبندی ملت به انقلاب دانست و افزود: مردم ایران اسلامی در روز 9دی اوج بصیرت و پشتیبانی خود از ملت ایران اسلامی را به دشمنان قسم خورده این مرز و بوم نشان دادند.

 

فرماندارشهرستان بویراحمد تصریح کرد: در این حماسه مردم ایران اسلامي بار دیگر اطاعت از ولي فقیه را سرلوحه کار خويش قرار داده و در يک اجتماع میلیوني اعلام کردند که جمهوري اسلامي ایران تنها انقلاب اسلامی جهان بايد ثابت قدم و استوار بماند و در این راه حاضرند که جان خویش را نثار کنند.

 

یاری پور درادامه با تأکید بر اینکه حماسه 9دی متعلق به تک تک مردم ایران است، افزود: حماسه 9دی را نباید به قشر خاصی تعمیم داد و یا علیه قشرخاصی قلمداد کرد.

 

وی در پایان سخنان خود بیان داشت: حماسه9دی با حضور حماسی عموم مردم برای پشتیبانی و دفاع از ارزش ها و ولایت فقیه صورت گرفت و متعلق به گروه و حزب خاصی نیست.

 

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی