نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

5. دى 1393 - 19:27
امام جمعه موقت یاسوج
امام جمعه موقت یاسوج:
9 دی 88 اتمام حجت با فتنه گران بود
امام جمعه موقت یاسوج گفت: مردم در روز 9 دی با هر گونه فتنه‌گری و هر فرد فتنه‌گر در کشور ایران اسلامی اتمام حجت کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، حجت‌الاسلام سید امان‌الله حسینی‌صدر ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان روزهای بزرگ دی‌، از روز 9 دی به عنوان کارنامه‌ای درخشان از سوی ملت ایران در این ماه یاد کرد و اظهار داشت: مردم در روز 9 دی با هر گونه فتنه‌گری و هر فرد فتنه‌گر در کشور ایران اسلامی اتمام حجت کردند.

 

امام جمعه موقت یاسوج در بخش دیگری از اظهارات خود در جمع مردم نمازگزار یاسوج به فتنه 88 اشاره کرد و با بیان وقایعی که قبل از این فتنه زمینه‌ساز آن شده بود، افزود: این فتنه از مدت‌ها پیش تدارک دیده شده بود و مقدماتی داشت که خوشبختانه با درایت مردم و هوشمندی رهبری برچیده شد.

 

رئیس نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: اگر کسی عمق فتنه 88 را بداند خواهد فهمید که فتنه در آن سال جنگی بسیار سخت‌تر از هشت سال دفاع مقدس بود.

 

این خطیب جمعه در استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: فتنه 88 اضلاع مختلفی از اسرائیل گرفته تا استکبار جهانی و آمریکا و غربی‌ها و بالاخره فریب‌خوردگان داخلی و معاندین نظام داشت.

 

حسینی‌صدر تصریح کرد: مردم در طول هشت ماهی که از فتنه 88 تا 9 دی ادامه داشت همانند هشت سال دفاع مقدس صبوری و مقاومت کردند که همین موجب شکست فتنه 88 شد.

 

منبع:فارس

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی