نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

5. دى 1393 - 19:36
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت:دشمن‌شناسی، استکبارستیزی، ولایتمداری ، وحدت و همبستگی جزو پیام‌های اصلی این روز 9 دی ماه 88 است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، سردار یدالله بوعلی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در خصوص فتنه 88 و به دنبال آن آفرینش حماسه بزرگ 9 دی با حضور خودجوش همه مردم، اظهار کرد: موضوع مهمی که شاید کمتر به آن اشاره شده باشد کوچکی فتنه 88 در برابر کثرت و گستردگی حضور مردم در روز 9 دی بود.

 

وی بیان داشت: برای مثال شاید در یکی دو شهر کشور عده‌ای فرصت‌طلب و فریب‌خورده دست به اقداماتی ضددینی، ضدامنیت ملی و ضدانقلابی زدند، اما شما دیدید که در حماسه 9 دی همه مردم از روستا، بخش و دهستان گرفته تا شهرستان و مرکز استان و نهایتاً در پایتخت یک‌صدا علیه فتنه و فتنه‌گر فریاد زدند که نشان می‌دهد فتنه 88 در برابر دریای اقیانوس 9 دی چقدر کوچک و حقیر بوده است.

 

فرمانده ارشد نظامی در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه مردم بهتر از همه به عمق فتنه 88 و عظمت روز بصیرت یا همان 9 دی پی‌ برده‌اند، تصریح کرد: این روز بزرگ متعلق به همه مردم ایران بود که دشمن مجبور شد وقتی حضور همه‌جانبه مردم را از هر شهر، دیار، قوم و زبانی که دید به فتنه‌گری چند ماهه خود پایان دهد.

 

سردار بوعلی با اشاره به اینکه در خود آمریکا هم تحلیل‌گران آن‌ها مردم ایران را به خوبی شناخته‌اند و می‌دادند که این مردم چگونه وارد میدان می‌شوند، متذکر شد: از تحلیل‌گر مطرح آمریکایی این مطلب را خواندم که متأسفانه دولت آمریکا پس از گذشت این همه سال هنوز ملت ایران را نشناخته که هر نسخه‌ای برای این کشور و مردم آن می‌پیچد، اشتباه است.

 

این فرمانده ارشد نظامی با نام بردن از برخی اقدامات سخیف فتنه‌گران و اندک همراهان فریب‌خورده آن‌ها، بیان کرد: بی‌حرمتی به علم امام حسین(ع) خون مرد ایران را به جوش آورد و باعث شد که مردم در برابر فتنه 88 موضع عاشورایی گرفته و روزی همانند 9 دی را با بصیرت خود خلق کنند.

 

سردار بوعلی با ابراز تأسف برای اپوزیسیون‌های فراری که علیه کشور و ملت خود موضع‌گیری کرده و هم‌نوا با دشمنان در فتنه 88 نقش داشتند، خاطرنشان کرد: اپوزیسیون‌‌های فراری در 9 دی بیش از گذشته رسوا شدند.

 

وی از پیام‌های 9 دی گفت و عنوان داشت: پیام‌های 9 دی را باید به صورت دسته‌بندی شده و اولویت‌دار برشمرد، اما اگر بخواهیم به چند پیام مهم آن اشاره کنیم دشمن‌شناسی، استکبارستیزی، ولایتمداری و وحدت و همبستگی جزو پیام‌های اصلی این روز بزرگ است.

 

منبع:فارس

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی