نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

7. دى 1393 - 8:15
مسئول شوراي نگهبان استان كهگيلويه و بويراحمد گفت:ملت ايران به شكرانه و قدرشناسي از رهبر انقلاب حماسه 9 دي را به عنوان روز بصيرت و ميثاق مجدد با اصل ولايت فقيه به وجود آوردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، حجت الاسلام قدرت الله خرمروز در گفت و گو با سايت زنان استان كهگيلويه و بويراحمد(ايل بانو) افزود: حضور قشرهای مختلف ملت دين باور ايران اسلامي  درحماسه 9 دي خط بطلاني بر توطئه هاي معاندان انقلاب اسلامي بود.

 

ویاظهار داشت: 9 دی براي دشمنان نظام مقدس جمهوري اسلامي حاوي اين پيام است كه ملت ايران همواره وفادار به نظام و ولايت فقيه هستند و در راه حفظ اصول و پاسداري از ارزش ها و آرمان هاي انقلاب  لحظه اي غافل نخواهد بود.

 

وي ادامه داد:در حماسه 9 دي ملت هوشيار ايران بساط فتنه گران داخلي و خارجي را براي هميشه برچيدند.

 

مسئول شوراي نگهبان استان با اشاره به بيانات مقام معظم رهبري كه فرمودند در فضاي سال 88 كه دشمن تصور مي كرد طراحي 10 ساله او علیه جمهوري اسلامي به نتيجه رسيده است، ملت ايران با قدرت در صحنه حاضر شد و بر دهان مخالفان ومعارضان بين المللي زد.

 

وي به جنبه هاي مهم فتنه 88 اشاره كرد و افزود:يكي از مهمترين جنبه هاي گسست اجتماعي بود كه در طول فعاليت انتخاباتي و اعتراضاتي پس از آن شكل گرفت.

 

خرمروز منشأ گسست اجتماعي را به سال هاي گذشته و يك اتفاق ناگهاني در عقبه تاريخي و سياسي دانست و بيان كرد:در شش دي 88 همزمان با اربعين حسيني حاميان فتنه به خيابان ها آمدند و با حمله به نهادهاي عاشورا و عزادران حسيني به مثابه شاخص دين داري مردم به هلهله و شادي پرداختندو به نوعي باورهاي اعتقادي  و ديني مردم را نشانه گرفتند.

 

وي ابراز داشت:هدف قرار گرفتن اين عامل هويت بخش بر خلاف انتظار جريان فتنه به همبستگي،انسجام  و اتحاد احاد ملت ايران تبديل شد.

 

اين مسئول تصريح كرد:همچنان كه در طول انقلاب اسلامي عاشورا عامل اتحاد و انسجام و در نهايت پيروزي انقلاب بود بنابراين زماني ملت شهيد پرور ايران شاهد هجمه و حمله حاميان فتنه به باورهاي ديني خود بودند به اين ترتيب مردم و نظام اسلامي در يك نقطه به همگرايي رسيدند.

 

وي يادآورشد:براي صيانت از هويت ديني و دفاع از مشروعيت نظام مقدس جمهوري اسلامي كه ثمره خون هزاران شهيد است با حضور ميليوني خود حماسه جاويدان 9 دي را خلق كردند.

 

خرمروز با بيان اين كه حماسه 9 دي و نقش بي بديل مردم در اين حضور ماندگار و جاويد به خوبي نشان  داد كه كليد حل مسائل نظام و انقلاب به دست قدرتمند مردم است خاطر نشان كرد:از اين رو هر گونه توطئه داخلي و خارجي هر چند با پشتوانه قدرت هاي جهاني همراه باشد در مقابل اراده ملت ايران و اصل مترقي ولايت فقيه محكوم به شكست خواهد بود و راه به جايي نخواهد برد.

 

وي حماسه 9 دي را جوشش بصيرت و تفكر انقلابي ملت ايران در تبعيت و حمايت از ولايت و رهبري دانست و اظهار كرد:عده اي در آن ايام همراه با منافقين و مخالفان نظام و سلطنت طلبان و سرويس هاي جاسوسي برخي كشورهاي غربي براي بر اندازي نظام مقدس جمهوري اسلامي با شعار انحرافي تقلب در انتخابات و تجمعات غير قانوني براي دست يابي به اهداف خود كه از سوي دشمنان طراحي شده بود قصد براندازي نظام را داشتند.

 

اين مسول بيان داشت:گرچه فتنه گران صدمات را به جامعه و نظام وارد كردند ولي وفاداري عميق ملت ايران نسبت به نظام و ولايت فقيه به جهانيان نشان داد كه زير بار زور نخواهند رفت.

 

وي با اشاره به نقش آفريني مقام معظم رهبري در برطرف كردن آسيب ها به كشور،تأكيد كرد:رهبر معظم انقلاب با روشنگري و هدايت و مديريت مدبرانه خود دشمنان را از رسيدن به اهداف خود براي هميشه مأيوس و نا اميد كردند.

 

خرمروز بيان كرد:ملت ايران  به شكرانه و قدرشناسي از رهبر انقلاب حماسه 9 دي را به عنوان برگ زرين و روشني در تاريخ ملت ايران به عنوان روز بصيرت و ميثاق مجدد با اصل ترقي ولايت فقيه به وجود آوردند.

 

وي  گفت:حماسه 9 دي در سال 88 به عنوان دفاع از مقدسات و اداي احترام به امام حسين(ع) و ميثاق با رهبري و پشتيباني از نظام ماندگار شد.

انتهاي پيام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی