نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

7. دى 1393 - 8:54
معاون برنامه‌ریزی فرماندار بویراحمد گفت: برخی اشخاص حقوقی مانع اجرای قانون می‌شوند.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل به نقل از خبرگزاری فارس از یاسوج، شاهرخ کناری ظهر امروز در مراسم تجلیل از خبازان نمونه شهرستان بویراحمد، به پایین بودن قیمت نان در این شهرستان اشاره و اظهار کرد: پایین بودن قیمت نان از دغدغه‌های خبازان بویراحمد است که این موضوع پیگیری خواهد شد.

 

معاون برنامه‌ریزی فرماندار بویراحمد تصریح کرد: تعداد واحدهای نانوایی در سال‌های اخیر در حال افزایش است که ما آرد یارانه‌ای برای ایجاد نانوایی جدید به کسی نمی‌دهیم و کسانی که قصد ایجاد نانوایی جدیدی را دارند از سهمیه آرد آزاد استفاده کنند.

 

وی گفت: نگهداری آرد در کارخانه به مدت 72 ساعت در کیفیت نان تولیدی تاثیر دارد که در همین خصوص آرد بعد از 72 ساعت در اختیار واحدهای نانوایی قرار می‌گیرد.

 

این مسئول با انتقاد از عدم بازرسی‌های مرکز بهداشت و فرمانداری بویراحمد از واحدهای خبازی افزود: مرکز بهداشت و فرمانداری‌ها بر کار نانوایی‌ها و وضعیت بهداشتی آنان نظارت داشته باشند و در این خصوص کوتاهی نکنند.

 

کناری از عدم اجرای قانون در برخورد با متخلفان انتقاد کرد و افزود: برخی اشخاص حقوقی با فشار آوردن به تعزیرات حکومتی و فرمانداری خواستار معاشات با متخلفان و عدم اجرای قانون می‌شوند.

 

معاون فرماندار بویراحمد با بیان اینکه متصدیان نانوایی‌ها با کارگران خود قرار داد درصدی، نیمه وقت و تمام وقت منعقد کنند، خاطرنشان کرد: اگر کارگران نانوایی‌ها در این خصوص از متصدیان شاکی کنند در شورای حل اختلاف طبق قانون با متصدیان برخورد می‌شود.

 

به گزارش خبرگزاری فارس، در پایان این مراسم از 10 خباز برتر شهرستان بویراحمد تجلیل شد.

انتهای پیام/گ

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی