نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

7. دى 1393 - 10:04
حجت الاسلام مقدم
مسئول دفاتر استانی نهاد رهبری در دانشگاه‌های کهگیلویه و بویراحمد:
دلبستگی شدید مردم به نظام و رهبری یکی از آیات 9 دی/ جامعه دانشگاهی فریب فتنه ها را نمی خورد
حجت الاسلام مقدم،مسئول دفاتر استانی نهاد رهبری در دانشگاه‌های کهگیلویه و بویراحمد دلبستگی شدید مردم به نظام و رهبری را یکی از آیات نه دی دانست

به گزارش چهارفصل، حجت الاسلام مقدم ، مسئول استانی دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه ها در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به آیه 5 سوره ابراهیم یادآوری ایام الله را یکی از دستورات قرآنی دانست و اظهار داشت: وقتی خداوند سبحان در قرآن می فرمایند «و ذکرهم بایام الله ان فی ذلک لایات لکل صبار شکور» یعنی در پی طرح نکته ای مهم برای بندگان هستند.

 

حجت الاسلام مقدم افزود: یکی از مهم ترین نکات در این خصوص وجود نشانه و آیت در ایام الله است که باید مورد توجه بندگان مومن قرار بگیرد.

 

وی در ادامه روز نه دی را یکی از یام الله دانست و تاکید کرد: دقت به ابعاد این روز مهم و زمینه های شکل گیری این حماسه جاودان از آیات مختلفی که در این روز نهفته است پرده برمی دارد.

 

حجت الاسلام مقدم دلبستگی شدید مردم به نظام و رهبری را یکی از آیات نه دی دانست و گفت: پس از فتنه 88 و تلاش دشمنان برای تضعیف جایگاه نظام در ذهن مردم، خروش اقشار مختلف جامعه در این روز نشان داد توطئه ها و دسیسه های خبیثانه دشمن برای تضعیف جایگاه نظام در میان مردم تاثیری ندارد.

 

این استاد دانشگاه با اشاره به حضور همه مردم در حماسه این روز بیان داشت: هیچ کس نمی تواند ادعا کند تنها بخشی از مردم در این حماسه حضور داشتند، بلکه ماهیت این حماسه جاودان در گرو حضور تمام لایه های اجتماعی در این روز است.

 

مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه یاسوج بی شرمی دشمن و سران فتنه در بازی با اعتقادات و رای مردم را ناجوانمردانه دانست و تصریح کرد: جمهوری اسلامی نشان داد در همه صحنه ها حامی حقوق مردم و اعتقادات عمیق آنهاست.

 

وی افزود: یکی از جلوه های این حمایت نیز در هشت ماه نبرد نظام و مردم با فتنه مشخص است.

 

حجت الاسلام مقدم هوشیاری مردم در ایام فتنه را رمز پیروزی آنها و نظام دانست و تاکید کرد: همراهی نخبگان هوشیار که عمار وار به تبیین صحنه می پرداختند با مردمی که از عمق جان به نظام و ولایت ایمان داشتند، توانست توطئه ها را خنثی کند.

 

مسئول استانی دفاتر نه دی را جلوه تمام و کمال این هوشیاری دانست و اظهار داشت: در این روز طومار فتنه و فتنه گران به دست خود مردم پیچیده شد.

 

وی در ادامه برخورد نظام با سران فتنه را رافت آمیز دانست و گفت: نظام تا به حال در مواجهه با سران فتنه رافت به خرج داده است و این نشان دهنده سعه صدر نظام، مردم و رهبری است.

 

حجت الاسلام مقدم در پایان با اشاره به هوشیاری جامعه دانشگاهی گفت: جامعه دانشگاهی هم در دوران فتنه و هم امروز هوشیار است و فریب برخی القائات و جوسازی ها را نمی خورد.

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی