نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

7. دى 1393 - 21:30
بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد از دولت خواست تا به اعوان و همراهان فتنه مسئولیت‌ها را واگذار نکند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیچهارفصل، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های استان کهگیلویه و بویراحمد در راستای گرامیداشت حماسه بزرگ 9 دی بیانیه ای را برای این پایگاه خبری ارسال نمود.

 

متن بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های استان کهگیلویه و بویراحمد به شرح زیر است:

 

  باسمه تعالی

مدعی خواست که آید به تماشاگه راز

دست غیب آمد و برسینه نامحرم زد

 

«فتنه‌ی سال گذشته جلوه‌ای از توطئه‌ی دشمنان بود؛ فتنه بود. فتنه یعنی کسانی شعارهای حق را با محتوای صددرصد باطل مطرح کنند، بیاورند برای فریب دادن مردم. اما ناکام شدند.»(امام خامنه ای8/10/1389)

 

انتخابات ریاست جمهوری دهم که در سال 1388 برگزار شد بی تردید برگ زرین دیگری بود که در دفتر حماسه ملت ایران ثبت شد.

 

ایرانیان بار دیگر با شور و شعور کم نظیر خود و حضور حداکثری در انتخابات، حماسه ای را رقم زدند که دوستان انقلاب و نظام اسلامی را امیدوار و دشمنان نظام را مأیوس کرد.

 

اما با نهایت تأسف دیری نپایید که شیرینی این حماسه به کام مردم تلخ شد و اتفاقات ناگوار پس از انتخابات دل دلسوزان و دوستداران انقلاب، نظام و رهبری را به درد آورد. پس از هشت ماه اردوکشی خیابانی و برهم زدن نظم و امنیت کشور و هتک حرمت مقدسات در نهایت این مردم بودند که حماسه ماندگار و تاریخی 9 دی را خلق کردند که به حق می توان آن را انقلاب سوم نامید. پیرامون حوادث سال 88 چند نکته اساسی باید مورد توجه قرار گیرد:

 

1-دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی که برای راه اندازی انقلاب مخملی و براندازی نظام برنامه ریزی گسترده ای کرده بودند پس از انتخابات همه توان خود را به خرج دادند تا اهداف شوم خود را عملی سازند. آنها با ذوق و خوشحالی از آشوبگران حمایت کردند و در انتظار چیدن میوه براندازی بودند. اما لطف و عنایت خداوند بار دیگر شامل حال ملت شد و نقشه شوم آنها را نقش بر آب کرد و این وعده خداوند است که «و مکروا و مکرالله ولله خیرالماکرین»

2- دو نماینده شکست خورده در انتخابات با عدم تمکین به سازوکارهای قانونی وبدون توجه به قانون اساسی و پذیرش نتیجه و نیز دعوت طرفداران خود به اردوکشی خیابانی ،عملاً در زمینی بازی کردند،که استکبارباتمام جرثومه های خویش درداخل و خارج و بااستفاده از تمام ابزار و امکانات براندازانه، به منظورکودتای مخملی ،آن را تدارک دیده بود.

 

3- لجاجت، دنیاطلبی و لغزش برخی نخبگان ابزاری وسکوت های بی معنا و معنادار،لب های فروبسته به زور یافروخته به زر، زمان نشناسی و بی بصیرتی ، آتش فتنه ای را برافروختند، که بهانه اعتراض به انتخابات ،کار را به هتک حرمت امام راحل(ره) ومیراث بزرگ آن ((اصل ولایت فقیه))وعاشورای حسینی وشعارهای ساختارشکنانه و... کشاند، عاملین این فتنه بزرگ نه تنها از ساختارشکنان اعلام برائت نکردند، بلکه هتاکان را مردم خداجوی نامیدندکه اقدامی نانجیبانه ، غیرقانونی وبرانداز و گناهی نابخشودنی بوده و کمترین خواسته ملت برگزاری دادگاه صالحه و محاکمه آنان است.

 

3- ازدولت محترم و نمایندگان محترم مجلس وهمه ارکان نظام به جد می خواهیم که فتنه را به عنوان خط قرمز خود در نظر بگیرندو نسبت به بکارگیری افرادی که هنوز بیعتشان با فتنه گران پاره نشده و پیام نهم دی ماه 88 را درک نکرده اند، بی تفاوت نبوده و تدبیری امیدبخش در این خصوص بیاندیشند.چرا که آنان که درسال 88 مشروعیت نظام و قوانین را بی رحمانه زیرسئوال بردند ،نباید و نمی توانند در دولتی که مطابق همان قوانین وسازوکارها ،انتخاب شده است ،مسئولیتی چه بزرگ و چه کوچک داشته باشند.

 

4- حماسه بی نظیر و تاریخی 9 دی به همه دشمنان درونی و بیرونی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اثبات کرد که مردم شریف و نجیب ایران اسلامی همان گونه که در طول 35 سال گذشته نشان داده اند تا آخرین نفس و آخرین قطره خون از آرمان ها و ارزش های انقلاب خود و از راه ولایت دفاع خواهند کرد.این حماسه ضمن آنکه بار دیگر تجلی عینی مردم سالاری دینی بود، نشان داد که با وجود همه تحریم ها و تهدیدها و تطمیع ها، دیگر داستان اهل کوفه تکرار نخواهد شد و ایرانیان علی زمان خود را تنها نخواهند گذاشت.

 

5- در پایان ضمن حمایت از تیم مذاکره کننده هسته ای ،یادآور می شود که ((هیهات من الذله)) را سرلوحه کار خود قرار داده و از کید دشمنان انقلاب و به ویژه آمریکای جهانخوار غافل نبوده و تنها به خدای متعال و توانمندی های داخلی کشور اتکا کنند.مردم بارها گفته اند همان گونه که در طول هشت سال دفاع مقدس و هشت ماه دفاع مقدس ایستادگی کردند در نبرد نابرابر هسته ای نیز تا آخر ایستادگی خواهند کرد.

 

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تبریک سالروز این حماسه بزرگ، از حضور سبز و حماسی ملت ایران و درپاسداشت روز 9 دی پیشاپیش تشکر و قدردانی نموده و آحاد مردم بویژه فرهیختگان دانشجو را به حضور در ویژه برنامه های این روز بزرگ را فرا می خواند .

 

 

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های استان کهگیلویه و بویراحمد

 

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی