نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

8. دى 1393 - 13:59
رئیس دارالقرآن کریم تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد:
راه‌اندازی نهضت قرآن در کهگیلویه و بویراحمد ضروری است
رئیس دارالقرآن کریم تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: راه‌اندازی نهضت قرآن در این استان ضروری است.

چهارفصل، حسین علی‌نسب امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با بیان بخشی از اقدامات دارالقرآن کریم اداره تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: دارالقرآن کریم این آمادگی را دارد که محافل قرآنی را در مدارس و مساجد برگزار کند. 

 

 وی ادامه داد: این استان ظرفیت‌ها و قابلیت‌های فرهنگی زیادی دارد که از این ظرفیت‌ها استفاده نشده است و از طرف دیگر ضرورت توجه به فراگیری نهضت قرآنی بیش از هر زمان دیگری احساس می‌شود. 

 

رئیس دارالقرآن کریم تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه مشارکت تمام دستگاه‌های فرهنگی در اجرای برنامه‌های قرآنی امری ضروری است، تصریح کرد: در این خصوص برنامه‌های مختلف و متنوعی طراحی شده که انتظار می‌رود نهادهای فرهنگی همکاری بیشتری داشته باشند.  

 

این مسئول عنوان کرد: برگزاری کلاس‌های آموزشی در سطوح مختلف یکی از مهم‌ترین نیازهای اساسی استان به شمار می‌رود که در این خصوص نیاز به اعتبار و بودجه کافی است اما متاسفانه بواسطه کمبود اعتبار نتوانستیم نسبت به سال‌های گذشته اقدامات لازم را انجام دهیم.  

 

علی‌نسب با تاکید بر لزوم گسترش برنامه‌های قرآنی عنوان کرد: نیاز فرهنگی درجه اول استان اجرای برنامه‌های قرآنی است و اگر بتوانیم نسبت به راه‌اندازی نهضت قرآنی در استان اهتمام ورزیم و زمینه را برای تعمیم آموزه‌های قرآنی فراهم کنیم بسیاری از مشکلات فرهنگی در کهگیلویه و بویراحمد حل می‌شود. 

 

  انتهای پیام/گ

 حسین علی‌نسب امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با بیان بخشی از اقدامات دارالقرآن کریم اداره تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: دارالقرآن کریم این آمادگی را دارد که محافل قرآنی را در مدارس و مساجد برگزار کند.   وی ادامه داد: این استان ظرفیت‌ها و قابلیت‌های فرهنگی زیادی دارد که از این ظرفیت‌ها استفاده نشده است و از طرف دیگر ضرورت توجه به فراگیری نهضت قرآنی بیش از هر زمان دیگری احساس می‌شود.   رئیس دارالقرآن کریم تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه مشارکت تمام دستگاه‌های فرهنگی در اجرای برنامه‌های قرآنی امری ضروری است، تصریح کرد: در این خصوص برنامه‌های مختلف و متنوعی طراحی شده که انتظار می‌رود نهادهای فرهنگی همکاری بیشتری داشته باشند.   این مسئول عنوان کرد: برگزاری کلاس‌های آموزشی در سطوح مختلف یکی از مهم‌ترین نیازهای اساسی استان به شمار می‌رود که در این خصوص نیاز به اعتبار و بودجه کافی است اما متاسفانه بواسطه کمبود اعتبار نتوانستیم نسبت به سال‌های گذشته اقدامات لازم را انجام دهیم.   علی‌نسب با تاکید بر لزوم گسترش برنامه‌های قرآنی عنوان کرد: نیاز فرهنگی درجه اول استان اجرای برنامه‌های قرآنی است و اگر بتوانیم نسبت به راه‌اندازی نهضت قرآنی در استان اهتمام ورزیم و زمینه را برای تعمیم آموزه‌های قرآنی فراهم کنیم بسیاری از مشکلات فرهنگی در کهگیلویه و بویراحمد حل می‌شود.   انتهای پیام/ - See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13931008000315#sthash.bm8Ryee9.dpuf

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا