نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

9. دى 1393 - 12:24
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت:عده ای در کشور حرف هایی را در رابطه با توصیه به اخلاق در برخورد با فتنه گران مطرح می کنند که باید به این ها گفت اگر تهمت بد، دروغ بد، چرا شما دروغ تقلب در انتخابات 88 را نفی نمی کنید .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، صبح امروز با حضور پر شور مردم استان کهگیلویه وبویراحمد مراسم بزرگداشت حماسه 9دی در مصلی امام خمینی(ره) شهر یاسوج برگزار شد.

 

مردم کهگیلویه وبویراحمد ولایت مدارانه عمل می کنند

 

علیرضا زاکانی ، نمایندن مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در این مراسم به حضور ولایت مدارانه مردم استان کهگیلویه وبویراحمد در همه صحنه های انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: مردم استان کهگیلویه وبویراحمد با تقدیم 1800 شهید و تلاش های مبارزانه انقلابی مرحوم آیت الله ملک حسینی در تمامی صحنه های انقلاب اسلامی توانسته ولایت مدارانه از نظام و انقلاب دفاع نمایند.

 

وی در ادامه به اتفاقات سال 88 و تلاش عده ای در داخل و خارج از کشور برای براندازی نظام و آشوب در کشور اشاره کرد وگفت: عده ای در داخل با بی بصیرتی، هم صدای با دشمنان بیرونی در صدد تهمت به نظام و براندازی نظام جمهوری اسلامی بودند که با اراده الهی و تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری این حرکت به مقضود نرسید.

 

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی به فرموده مقام معظم رهبری در مورد یکی از ویژگی امام حسن(ع) در جدا کردن اسلام ناب محمدی از حکومت اشاره داشت و گفت: مقام عظم رهبری در فرمایشاتشان یکی از  ویژگی های دوران امامت امام حسن(ع) را جدا کردن اسلام ناب از حکوت بیان کرد که  قله این جریان حادثه عاشورا بود.

 

زاکانی در ادامه اظهارداشت: برخی معتقدند که امام حسین(ع) برای حکومت و شهادتی که از قبل علم آن را داشت به شهادت رسید درصورتی که رهبری عزیزتراز جانمان بیانشان این است که هدف اساسی امام حسین(ع) در عاشورا جلوگیری از انحراف در دین بود که نتایج آن با شهادت همراه شد.

 

وی گفت: جریان ناب اسلامی در زمان امام حسن (ع) استمرار پیدا کرد و تا سال57  با عنایت های الهی و تدابیرحضرت امام خمینی(ره) تبدیل به  یک حکومت  اسلامی شد.

 

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی  گفت:  حماسه 9 دی 88 تجلی مجددی از اراده الهی و حضور ده ها میلیونی مردم سراسر ایران اسلامی بود که انقلاب دیگری برای دفاع از نظام اسلامی و رهبری را به نمایش گذاشت.

 

متأسفانه برخی عناصر ساده لوح حوادث فتنه 88  را دعوای شخصی تلقی می‌کنند

 

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: متأسفانه برخی حوادث فتنه 88  را دعوای شخصی و جناحی تلقی می‌کنند این عناصر ساده لوح این‌گونه تفسیر می‌کنند که اگر احمدی‌نژاد اسمی در مناظرات نمی‌برد چنین اتفاقی نمی‌افتاد.

 

وی در ادامه  به بهانه این عناصر ساده لوح با اشاره صحبت های احمدی نژاد  در مناظرات اشاره کرد و خاطرنشان کرد: ما امروز کاری به احمدی‌نژاد نداریم که در مناظرات چه گفت زیرا که مقام معظم رهبری به صورت شفاف نارضایتی خود را اعلام کردند و فرمودند که قبل از انتخابات به احمدی‌نژاد گفتیم که نامی در مناظرات از کسی نبرد.

 

وی  گفت:  فتنه و ابعادآن و این تحلیل‌های ساده‌لوحانه کجا،  چرا که برای این فتنه از 10 سال پیش نقشه آن توسط عده ای در داخل و بیرون  فراهم شده بود.

 

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی به قانونی عمل نکردن عده ای که خود را ملزم به رعایت قانون می دانستند در سال 88 اشاره کرد و افزود:  عده  ای که تا قبل از انتخابات شعار قانون مداری را سر می‌دادند خودشان قبل از همه قانون را زیر پاگذاشتند ودر نشست‌های که ما برای رفع سوءتفاهم با آن‌ها داشتیم حرفی برای گفتن نداشتند.

 

وی گفت: در کمیته ای که شش نفراز نمایندگان مجلس که دو نفر از آن‌ها  ازطرفداران و راه اندازان ستاد انتخاباتی میرحسین موسوی بودند به نزد او رفتیم و از دلایل وی درمورد تقلب پرسیدیم که او توزیع سهام عدالت پیش از انتخابات را یکی از دلایل تقلب ذکر می‌کرد و هیچ حرف دیگری برای گفتن نداشت.

 

زاکانی به دیدار این شش نماینده مجلس با کروبی اشاره کردو اظهارداشت:  مضحک‌تر از همه، ادعای کروبی مبنی بر استفاده از صندوق دوجداره برای صندوق آرا بود و ادعاهای توهم‌آمیز دیگری از این دست که زمینه‌ساز بروز آن همه خسارت برای کشور شد.

 

زاکانی به ملاقات با  برخی از نمایندگان از جمله حجت الاسلام ابوترابی با هاشمی رفسنجانی در خصوص کمک به آرام کردن فتنه اشاره‌ای کرد و گفت: آقای هاشمی بحث آقای ری‌شهری را مطرح کرد و مدعی بود که آقای ری‌شهری گفته که فردی دو هفته قبل از انتخابات به احمدی‌نژاد رأی داده و پول گرفته که این موضوع صراحتا از سوی آیت‌الله ری‌شهری و دفتر ایشان تکذیب شد.

 

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی توقعات سران فتنه در دیدار با هاشمی اشاره داشت و گفت: آقای هاشمی بیان داشته بود که میرحسن موسوی و کروبی توقعاتی فراتر از تقلب در انتخابات و ابطال آن را دارند که برای رفع بحران نظام باید به آن توجه کند.

 

زاکانی یادآور شد: هاشمی در دیدار با این نمایندگان بیان داشته بود که در جمع کردن این مشکل روحانیت و مرجعیت محور نیستند بلکه باید دانشجویان را به نحوی راضی کرد و به دانشگاه بازگرداند.

 

آقای هاشمی خودش هم ادعا می کرد که تقلب شده است

 

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان این که آقای هاشمی خودش هم ادعا می کرد که تقلب شده است، افزود: چنین ادعاهایی مطرح شد که اوباما ابتدا قبل از انتخابات به رهبری معظم انقلاب نامه می‌نویسد و درخواست بدون قید و شرط مذاکره و پذیرفتن شروط ایران را می‌کند اما پس از فتنه 88 همین اوباما کشورایران را  بی‌ثبات قلمداد کرد و تحریم‌های ظالمانه ای را در پی همان فتنه بر مردم این کشور تحمیل نمود.

 

اگر تهمت بد، دروغ بد، چرا شما دروغ تقلب را نفی نمی کنید

 

وی ادامه داد: از دولت  تدبیرو امید انتظار است اجازه ورود افراد فتنه گر را به بدنه  خود ندهد.

 

زاکانی اظهارداشت: عده ای در کشور حرف هایی را در رابطه با توصیه به اخلاق در برخود با فتنه گران مطرح می کنند که باید به این ها گفت اگر تهمت بد، دروغ بد، چرا شما دروغ تقلب انتخابات را که خسارات زیادی را در سال 88 به نظام وارد نمود نفی نمی کنید .

 

انتهای پیام/گ

 

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی