نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

9. دى 1393 - 21:53
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد:
پاسداشت 9 دی تزریق روح ولایت به نسل‌های آینده مملکت است
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد، 9 دی را روز نشان دادن عمق شعور و بصیرت خواند و گفت: پاسداری از این حماسه تزریق روح ولایت و غیرت به نسل‌های آینده است.

به گزارش  پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل ، آیت‌الله ملک حسینی عصر امروز در جمع خبرنگاران دهدشت با تبیین اهداف شکل‌گیری فتنه 88 به تعیبر مولای متقیان اظهار کرد: آراء و اندیشه‌های ساخته شده، هوس‌ها و امیال و گرایش‌های پیروی شده دو عامل برانگیختن فتنه است.

 

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد تفکر و اندیشه نادرست عده‌ای را سبب شکل‌گیری فتنه دانست و با بیان این‌که اندیشه‌ ناشی از خواسته نفسانی و هوس‌های انسانی، میل به قدرت و سوار شدن بر اریکه‌های عزت جامعه را به تخریب می‌کشد، افزود: هوس‌ها مرکبی برای جا انداختن این اندیشه‌هاست و این‌جاست که با آرمان‌های قرآن درستیزند و انسان‌هایی در کنار انسان‌ةای دیگر به جنگ دین می‌روند و فتنه شکل می‌گیرد.

 

آیت‌الله ملک‌حسینی با بیان اینکه عده‌ای در جریان فتنه فریب خوردند، حماسه 9 دی را روز بازگشت تعدادی از فریب‌‌خوردگان به بطن جامعه دانست و گفت: حرکت 9 دی حرکتی جمعی، ملی و شیعی بود و برای هیچ گروه، حزب و سازمانی قابل مصادره نیست.

 

به گفته آیت‌الله ملک‌حسینی؛ 9 دی حماسه برخاسته از عناصر شعور، ولایت، غیرت و حمیت بود  و ملت ایران نشان داد با روشنگری‌های رهبر انقلاب و توان جدایی حق از باطل، ترفندهای دشمن را می‌شناسد و برای همیشه بر پایه این عناصر ایستادگی و مقاومت خواهد کرد.

 

نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری در پایان پاسداشت این حماسه عظیم را به مثابه ارج نهادن به عاشورا و اربعین حسینی عنوان و خاطرنشان کرد: پاسداری حماسه 9 دی تزریق روح ولایت، حمیت و غیرت به نسل‌های آتی است.

 

منبع:خبرگزاری فارس

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی