نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

13. دى 1393 - 12:39
مسئول بسیج رسانه در افتتاحیه پایگاه بسیج دانا:
بسیج امتداد لشکر عاشوراست/ عضویت 2هزار نفر در بسیج رسانه
مسئول سازمان بسیج رسانه گفت: در حال حاضر در طول یک هفته حدود 14 پایگاه را در سراسر کشور، در شهرستان های مختلف افتتاح شده و در تهران هم پایگاه بسیج شهید صارمی در شبکه اطلاع‌رسانی دانا، به عنوان اولین پایگاه بسیج رسانه است.

به گزارش چهارفصل به نقل از  شبکه اطلاع رسانی راه دانا، مسعود بصیری، مسئول سازمان بسیج رسانه در مراسم افتتاحیه اولین پایگاه بسیج رسانه اظهار داشت: هرچه پایگاه های بسیج در کشور و در سطح دنیا گسترش پیدا کند این باعث خرسندی و افتخار بیشتر ماست؛ هرچه افراد بسیجی بیشتر شوند و از اسم و گزارش بیرون بیایند، آدم‌هایی که با اعتقاد و ایمان، هدفی مهم را دنبال می‌کنند، امید ما به آینده بسیج بیشتر می‌شود.

 

وی در ادامه در تعریف بسیج گفت: در تمام دنیا دنیا بسیجی به معنای اخص کلمه یعنی کسی که به آرمانهایش ایمان داشته باشد و برای آنها تلاش کند؛ از خواسته‌های دنیوی که انسان را تحریک می‌کند تا از آرمانهایش دست بکشد، گذشته و برای رسیدن به آرمان های خود تلاش کند.

 

مسئول سازمان بسیج رسانه افزود: بسیج به معنای جمع کردن توده‌های مردم برای دستیابی به یک هدف بزرگ که امتداد لشکر عاشورا بعد از هزار و چهارصد سال است؛ یعنی اگر امام حسین امروز در جمع ما بودند؛ یعنی به شهادت نرسیده بودند و لشکری وجود داشت، نیروهای این لشکر همین افرادی هستند که در بسیج فعالیت می کنند.

 

بصیری ضمن بیان ویژگی های یک بسیجی یادآور شد: کسانی که دارای مولفه های مترتب بر تشیع هستند؛ کسانی که برای ایمان و اعتقادی که دارند از خیلی چیزهای دنیوی خود می گذرند و برای آبادی دنیا و آخرت ملت یکه اسلام آورده و تشیع را پذیرفته است،‌تلاش می‌کنند، این افراد بسیجی هستند.

 

مسئول سازمان بسیج رسانه با بیان اینکه در دورافتاده ترین نقاط کشور و حتی در کارگاه های کوچک هم در کشور پایگاه‌ بسیج وجود دارد ؛ اما در رسانه ها تا کنون این پایگاه ها را نداشتیم، خاطرنشان شد: بیشترین ضربه هم تا کنون از رسانه‌ها خورده شده است.

 

بصیری افزود: با روندی که شکل گرفته است و با همت دوستان فعال، دست برتر در حوزه رسانه که به فرموده مقام معظم رهبری در اختیار غرب است، در اختیار بسیج رسانه قرار خواهد گرفت.

 

وی ضمن اشاره به این موضوع که تمام نشریات ما در کشور یک میلیون تیراژ دارند؛ اما در تمام دنیا در کشورهای دیگر فقط یک روزنامه حتی تا 14 برابر کل روزنامه‌های ما تیراژ داشته اذعان داشت: بهترین روزنامه‌های ما به اندازه تیراژ خودشان نمی توانند اثر گذار باشند و مردم را با خود همراه کنند، این اشکالات باید رفع شوند و هیچ مرجعی بهتر از بسیج برای رفع این مشکل نیست.

 

مسئول سازمان بسیج رسانه اذعان کرد: امیدواریم این حرکت آغاز شود و سلام و درود می فرستیم به همه شهدای رسانه در سراسر دنیا و به ویژه شهدایی که در کشور ما شهید شده اند و امیدواریم که به برکت خون این شهدا، رسانه‌های ما از این وضعیت نجات پیدا کنند و حرف جدیدی را در دنیای رسانه بزنند.

 

بصیری در ادامه گفت: در حال حاضر در طول یک هفته حدود 14 پایگاه را در سراسر کشور، در شهرستان های مختلف افتتاح شده و در تهران هم پایگاه بسیج شهید صارمی در شبکه اطلاع‌رسانی دانا، به عنوان اولین پایگاه بسیج رسانه است.

 

وی در پایان افزود: امروز جمعیت بسیجیان در بسیج رسانه حدود 2 هزار نفر است که این رقم تا پایان سال به بیش از 4 هزار نفر افزایش پیدا می کند که با راه اندازی تهران بزرگ این جمعیت افزایش چشم‌گیری خواهد داشت؛ چرا که جمعیت رسانه‌ای ما در تهران بزرگ، بسیار زیاد است و امیدواریم که نتیجه و ثمره راه اندازی این دفاتر را در حوزه عمل، فکر و اندیشه در رسانه‌های مختلف ببینیم.

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا