نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

14. دى 1393 - 13:14

به گزارش چهارفصل به نقل از پایگاه خبری ندای پیشوا محسن سلطانی کارشناس مسائل سیاسی در نشست بصیرتی که به همت حوزه مقاومت بسیج شهید همت پیشوا و معاونت تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت بسیج پیشوا در مسجد حضرت ولی عصر (عج) سرچشمه برگزار شد، با انتقاد از اظهار نظر برخی افراد در این خصوص که مسائل فتنه ۸۸ دعوای بین میرحسین و احمدی نژاد بود و از مناظره ها شروع شد، اظهار داشت: مقام معظم رهبری فرمودند برای این توطئه بعد از وفات حضرت امام خمینی (ره) برنامه ریزی کرده بودند.

 

 

وی افزود: اگر از مناظره ها شروع شد چرا شش ماه قبل از انتخابات ترافیک بین پاریس – تهران، فرانکفورت – تهران و لندن – تهران سنگین شده است و دوتا از عناصر برجسته سیستم cia مصاحبه می کنند و می گویند ما در تدارک یک انقلاب بزرگ در تهران هستیم.

 

سلطانی ادامه داد: اگر از مناظره ها شروع شد چرا از یکسال قبل از انتخابات خانم الیزابت چنی دختر دیگ چنی معاون وقت رئیس جمهور آمریکا و مسئول میز ایران در وزارت امور خارجه آمریکا دفتر کار خود را از آمریکا به دبی می آورد و از نزدیک تحولات ایران را پیگیری می کند.

این کارشناس مسائل سیاسی عنوان داشت: اگر از مناظره ها شروع شد  فائزه هاشمی از یکسال قبل از انتخابات در ستاد دختران فیروزه ای  برای ۲۰۰ هزار دختر می دهد مانتو سبز بدوزند که از میدان راه آهن تا میدان تجریش زنجیره انسانی تشکیل دهند و دختر و پسر دست در دست هم دهند.

 

سلطانی به تشکیل ستاد پویش توسط آقازاده هایی که در انگلستان تحصیل می کردند اشاره کرد و افزود: چه جوری است که یکسال قبل از انتخابات پسر بهزاد نبوی و عروسش، پسر محسن میرداماد و عروسش مرخصی می گیرند و از لندن به تهران می آیند و ستاد پویش را تشکیل می دهند.

 

وی گفت: با بیان این که فتنه لباس حق می پوشد و برای فریب مومنین با پرچم و شعار حق می آید و در صف مومنین تزلزل و انشقاق ایجاد می کند و صفوف منافقین و کفار را متحد می کند اظهار داشت: آقای حجاریان می گفت ما اصلاح طلبان از بین العباسینیم یعنی از عباس دوزدوزانی تا عباس عبدی و در فتنه ۸۸ گفت الان از گوگوشیم تا سروش یعنی هم جنس بازان، توده ای ها،  بهائی ها، سلطنت طلب ها، کوموله ها، دموکرات ها همه در تهران آمده بودند. از مسعود رجوی تا خاتمی و میرحسین یک خط شدند.

 

این کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: در جلسه محرمانه ای که در باغ گیلاس شمال تهران برگزار شد، بهزاد نبوی می گوید ما اصلاح طلبان اگر می خواهیم رأی بیاوریم چون احمدی نژاد برای مردم کار کرده است نمی توانیم رأی بیاوریم مگر این که ما تا انتخابات یک خون دماغ درست کنیم. اگر آقای منتظری در این فاصله بمیرد تابوت منتظری را بلند کنید پشت سر منتظری وا عثمانا سر دهید و برای میرحسین رأی جمع کنید چیز خوبی است و گرنه باید یکی دیگر از اصلاح طلبان را بکشیم و پشت سر تابوت او برای میرحسین رأی جمع کنیم .

 

سلطانی با اشاره به در دستور کار قرار گرفتن ترور آقای خاتمی تصریح کرد: در هواپیمایی که آقای خاتمی از اهواز به سمت تهران می آمد هواپیما را ربودند که با بیداری فرزندان این مملکت ربایش هواپیما خنثی شد.

 

وی افزود: وقتی دیدند پروژه ترور خاتمی افشا شد، آمدند در تهران در تیراژ ۲۰ هزار نفرنظرسنجی کردند دیدند میرحسین موسوی رأی نمی آورد گفتند فرصت خوبی است میرحسین موسوی را که به بهانه تبلیغات بین مردم می رود می کشیم و تابوت میرحسین را بلند می کنیم و به خاتمی می گوییم کاندیدا شود که دوباره عملیات لو رفت. اینها واقعیت هایی است که ۶ ماه قبل از انتخابات اتفاق افتاده است.

 

این کارشناس بیان داشت: مهدی هاشمی رفسنجانی که ۳ اتاق جنگ در تهران تشکیل داد که مجهز به SMS CENTER و تجهیزات مخابراتی است که در کشورهای عربی منطقه پشتیبانی می شوند که اگر وزارت مخابرات ایران SMS ها و موبایل ها را قطع کند، SMS CENTER مهدی هاشمی دچار مشکل نشود.

 

وی افزود: وقتی یکی از لات ها بزرگ تهران را گرفتند در اعترافاتش گفت مهدی هاشمی به من پول می داد، من یک عده اراذل و اوباش را بسیج کنم وقتی می رفتم دفترش به من پول بده مثل ششلول کش های تگزاس پول را جلوم پرت می کرد.

 

این کارشناس خاطرنشان کرد: دبیر اول سفارت انگلستان شب بعد از انتخابات با میرحسین تماس می گیرد و میگوید از فردا این طوری باید عمل کنی. یعنی انگلستان دارد دستور می دهد؛ وقتی نیروهای انتظامی و بسیجیان  دنبال فتنه گران می کنند سفارت انگلستان درب سفارت را باز می کند و به فتنه گران پناه می دهد.

 

این کارشناس مسائل سیاسی یادآور شد: بعد از جلسه ای که میرحسین موسوی خدمت مقام معظم رهبری رفت یک بیانیه می دهد درخصوص لزوم تبعیت از ولایت فقیه می دهد و بعد کارشناس بی بی سی فارسی در تحلیل خود می گوید امروز میرحسین یک بیانیه در تبعیت از ولایت فقیه ولی آن بانویی که در کنار میرحسین است [زهرا رهنورد] اجازه نمی دهد این وضعیت خیلی ادامه پیدا کند.

 

سلطانی گفت: سعید حجاریان در جلسه اتاق جنگ روانی اشاره می کند که ما باید تا انتخابات اینقدر بگوییم احمدی نژاد دروغگو است که اگر در شب انتخابات احمدی نژاد گفت ماست سفید است مردم باور نکنند؛ چه جوری به صورت علنی به رئیس جمهور قانونی کشور تهمت دروغگویی زدند.

 

کارشناس مسائل سیاسی در ادامه سخنان خود با اشاره به سخن برخی افراد در خسوص رفع حصر سران فتنه گفت: اینها با الطاف نبوی ،علوی و فاطمی مقام معظم رهبری در حصر هستند والا اینها باید به دار آویخته شوند. اینها به خون ۳۰۰ هزار شهید، به سوز دل مادران شهید، به آرمان های انبیاء، اولیا و امامان در طول تاریخ خیانت کردند؛ نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل می گوید اینها بزرگ ترین سرمایه ما در ایران هستند.

 

وی افزود: ما بغض مقام معظم رهبری و درد دل ایشان با امام زمان (عج) را در نمازجمعه هنوز فراموش نکردیم و آن بغض هنوز در گلوی ماست.

 

سلطانی با تأکید بر این که فتنه ۸۸ سوء تفاهم نبوده است بلکه یک برنامه ریزی سیستم های اطلاعانی بوده است اظهار داشت: وزیر امور خارجه وقت آمریکا رسما به مدیر مسئول توییتر نامه می نویسد که در ایران یک انقلاب در حال شکل گیری است و از طریق توییتر به هم پیام می دهند، شما تعمیرات خود را عقب بیندازید.

 

وی افزود: کنگره آمریکا برای پشتیبانی فتنه ۸۸  در  ۳ مرحله ۱۷۰ میلیون دلار بودجه رسمی تصویب کرد.

 

این کارشناس مسائل سیاسی با تاکید بر این که امروز فتنه گران از دو طریق فضای مجازی و سایبری و ماهواره قصد بازگشت دارند افزود: سه نکته در خصوص ماهواراه باید مورد توجه قرار گیرد، اول این که اربابان این رسانه ها چه کسانی هستند، دوم این رسانه ها چه اهدافی را دنبال می کنند و سوم این که ازچه شیوه ها و روش هایی استفاده می کنند.

 

سلطانی با بیان این که مدیر شبکه فارسی وان در گفتگویی با شبکه VOA  ماموریت شبکه فارسی وان را فروپاشی نظام خانواده در ایران از طریق گسترش طلاق عنوان کرده است، افزود:  مدیر شبکه فارسی وان می گوید من باید کاری کنم مردهای ایرانی زن های خود را از خانه بیرون کنند [یعنی زن های خود را به جامعه عرضه کنند]. مجری می گوید مردهای ایرانی به غیرت معروف هستند این کار را نمی کنند. مدیر شبکه فارسی وان می گوید من از مکانیزم پخت قورباغه استفاده می کنم.

 

وی افزود: مکانیزم پخت قورباغه این است که وقتی قروباغه را در داخل آب جوش می اندازید قورباغه بیرون می پرد ولی وقتی قورباغه را در داخل آب سرد می اندازید دست و پا می زند و شروع می کند به شنا کردن، غافل از این که زیر آن یک شعله روشن است و آرام آرام در حال گرم شدن است و در نهایت این آب جوش می آید و قورباغه می پزد اما متوجه نیست.

 

سلطانی بیان داشت: مدیر شبکه فارسی وان می گوید ما باید در جامعه ایران باید بتوانیم میلی متری به مردهای ایرانی بی غیرتی را تزریق کنیم.

 

این کارشناس مسائل سیاسی تأکید کرد: اگر مردان یک جامعه بی غیرت شوند زنان جامعه بی عفت می شوند.

 

وی خاطرنشان کرد: اگر نتوانستند در جنگ تحمیلی و در فتنه ۷۸ و ۸۸ شکستمان دهند به جنگ خانواده در ایران آمده اند تا بنیان خانواده را در ایران سست کنند.

 

این کارشناس با بیان اینکه یک عده در این مملکت برای این که ما در آسایش، آرامش، عزت و شوکت باشیم جان خود فدا کردند، تصریح کرد: هرکسی امروز بغض رهبر معظم انقلاب در دل داشت مطمئن باش فردا که امام زمان (عج) بیاید بغض ایشان را در دل خواهند داشت.

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی