نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

17. دى 1393 - 10:18
محمد عبدالحسینی
دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کهگیلویه وبویراحمد خطاب به فرماندار بویراحمد؛
آقای فرماندار نمایش انقلابی بازی نکنید/ با عمل نشان دهید که راهتان از فتنه گران جداست
دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد خطاب به فرماندار گفت: برای ماها نمایش انقلابی بازی نکنید و از رهبری و ۹ دی مایه نگذارید و شما نه درکی از حماسه ۹ دی و شعارهای آن روز مردم دارید و نه اندک فهمی از گفتار رهبری در مورد

محمد عبد الحسینی، دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان در گفت و گو با چهارفصل از صحبت های آغراق امیز فرماندار بویراحمد در مورد فتنه گران ۸۸با یکی از سایت های محلی استان انتقاد کرد وخطاب به فرماندار گفت: تناقضات رفتاری و گفتاری شما آن قدر هویداست که گویی پیش خودتان دیگران را نادان فرض کرده اید.

 

نماینده دانشجویان دانشگاه های استان در شورای تبین مواضع کشور در ادامه اظهارداشت: آقای فرماندار شما با پاک کن سبزگفتارتان از یک سو خطوط قرمز را پاک می کنید و از سوی دیگر سخنان رهبری را فصل الخطاب؟؟ وفتنه گر را مفتون می خوانید و محبوب و انقلابی ؟؟

 

وی افزود: این چنین رفتار ها از سمت شما این سوال را برای دیگران به وجود می آورد که در خوشبینانه ترین حالت شما را بی بصیرت می دانم و معتقدم برای آنکه دیده شوید و اطرافیانتان را راضی کنید، این چنین موضع می گیرید.

 

نماینده دانشجویان دانشگاه های استان در شورای تبین مواضع کشور گفت: ما نیز معتقدیم ۸۸ مفتونی داشت و مفتنی. امثال شما با این گفتارتان معلوم است مفتون بودید و هستید و آقایان کروبی و موسوی و خاتمی مُفَتِّن.

عبدالحسینی خطاب به فرماندار  گفت: برای ماها نمایش انقلابی بازی نکنید و از رهبری و ۹ دی مایه نگذارید و  شما نه درکی از حماسه ۹ دی و شعارهای آن روز مردم دارید و نه اندک فهمی از گفتار رهبری در مورد ۸۸٫

 

و در ادامه خاطرنشان کرد: آقای فرماندار به شما توصیه می کنم که اگر با این گفتارتان بخواهید که قبح فتنه را بشکنید سخت در اشتباهید و خوب می دانید سیل خروشان مردم در ۹دی که شما هم حسب ظاهر همراه بودید ،موسوی و کروبی و خاتمی را با هم می دانستند و خوب تر بدانید که خاتمی بعد از ۸۸همان خاتمی قبل از ۸۸ در منظر توده های مردمی که به چشم خویش شاهد هتک حرمت عاشورا و امام و رهبری و نظام بودند ، نبوده و نیست.

 

 نماینده دانشجویان دانشگاه های استان در شورای تبین مواضع کشور  در  ادامه افزود: اگر امثال شماها بخواهند به این سبک و سیاق برمسند فرمانداری مرکز استان و یا هرجای این کشور ،از قوت لایموت این ملت برای تطهیر فتنه گران هزینه نمایید ، مغضوب مردم خواهید شد و آن موقع خواهید دید که سید بسیارفاضل و جلیل القدرتان که شاید روزی ما هم خیلی به آن بدبین نبودیم ، چگونه با حضور مردم ، برای همیشه عملا طرد خواهد شد .پس با عمل نشان دهید که راهتان از فتنه گران جداست.

 

مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه یاسوج گفت: پیشنهاد می کنم معاون سیاسی استاندار جلساتی را برای این چنین مسئولان در نظر بگیرد تا ساده لوحانه به مسائل نگاه نکنند.

 

وی در پایان افزود: : بنده نیز این آمادگی را دارم تا به نیابت از دانشجویان ساعاتی را جهت آگاه سازی شما در خصوص فتنه و ابعاد آن اختصاص دهم به شرط آنکه بخواهید چشمانتان را کمی باز کنید.

 

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی