نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

27. دى 1393 - 11:25
حجت الاسلام سید جواد خاضع
رئیس شورای هماهنگ تبلیغات اسلامی کهگیلویه وبویراحمد:
کمترین مجازات سران فتنه اعدام است
رئیس شورای هماهنگ تبلیغات اسلامی کهگیلویه وبویراحمد گفت:اگر قراراست برخود قضایی با سران فتنه صورت گیرد کمترین مجازات آنها اعدام است و در این هیچ شکی نیست.

حجت الاسلام سید جواد خاضع ، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار چهارفصل ضمن گرامیداشت هفته وحدت  از حضور پر شور مردم بصیر و ولایت مدار استان کهگیلویه وبویراحمد در مراسم بزرگ داشت حماسه 9 دی 93 که در  مصلی امام خمینی (ره ) شهر یاسوج  برگزار شد تشکر کرد.

 

وی در گفت وگوی خود با خبرنگار این پایگاه خبری به وقایع قبل از 9 دی 88 و انتخابات سال 88 و نقشه شوم فتنه گران داخلی و خارجی اشاره داشت و گفت: در بعد از انتخابات با شکوه سال 88 و حضور بیش از 85 درصدی مردم ایران اسلامی در انتخابات عده ای از افراد با کار های غیرقانونی خود  در کشور آشوب به راه انداختند و خسارت های زیادی را به نظام و امنیت کشور وارد کردند.

 

حجت الاسلام خاضع ادامه داد: در این سال دو تن از نامزد های انتخابات همراه با توطئه دشمنان غرب ادعای تقلب را در انتخابات مطرح  و زمینه را برای آشوب های خیابانی در کشور فراهم کردند.

 

وی گفت : در فضای غبار آلود سال88 دشمنان اسلام حضور فعالی پیدا کردند و این سران فتنه دانسته یا ندانسته  راه خود را از فتنه گران جدا نکردند و تجمع ها ی خیابانی در شهر تهران را در پیش گرفتند.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی  استان اظهارکرد: مقام معظم رهبری به عنوان ستون خیمه انقلاب  و فرمانده بصیر انقلاب در بیانات خود بر روشنگری در جامعه تاکید کردند تا بصیرت مردم بالا رود و بدنه اجتماعی فتنه گران که واقعا احساس  می کنند در انتخابات تقلب شده و حقشان از بین رفته با فرصت بیشتر قانع شوند  .

 

سران فتنه 88 هیچ مدرکی برای ادعای تقلب در انتخابات نداشتند

 

خاضع  افزود: مقام معظم رهبری دستور دادند که بیش از آن حد قانونی به نامزد ها انتخابات ریاست جمهوری سال 88 فرصت داده شود که اگر دلیلی دارند  از طریق قانون پیگیری کنند از آنجا که اینها هیچ سندو دلیل قانع کننده ای نداشتند به  مراجع قانونی  هم  مراجع نکردند و هواداران  خود را برای اعتراض  به خیابان ها کشاندند.

 

وی یادآور شد: تدابیر مقام معظم رهبری مبنی بر جذب حداکثری و این که فتنه بین مردم تفرقه ایجاد نکند  برخورد با فتنه گران را برخورد به صورت قضایی ندیدند و تاکید کردند تا فضا روشن و از حالت غبارآلود در بیاید و باطل بودن ادعای آنها مشخص شود .

 

کمترین مجازات برای سران فتنه اعدام است

 

رئیس شورای هماهنگ تبلیغات اسلامی  استان  کهگیلویه وبویراحمد در ادامه خاطرنشان کرد: با توجه به تاکیداتی که مقام معظم رهبری در بیاناتشون داشتند که این سران فتنه با جدا کردن خود از توطئه فتنه گران از کشتی انقلاب پیاده نشوند متاسفانه اینها نتوانستد ازاین دام دشمن به سلامت بیرون بیایند و در دام توطئه امریکایی اسرائیلی دشمن افتاند و از جریان انقلاب خارج شدند.

 

 

وی گفت: سران فتنه با عدم جدا کردن مسیر خود از فتنه گران خارجی خسارت های زیادی  را به نظام ، امنیت ملی، بیت المال و برخی از افراد بی گناه که شهید شدند وارد نمودند.

 

رئیس شورای هماهنگ تبلیغات اسلامی  استان  کهگیلویه وبویراحمد  افزود: در هر جای جهان هر شخصی که علیه نظام و امنیت ملی آن کشور  آشوب و فتنه ایجاد  کند بر اساس قانون آن کشور مجازات این افراد مشهود است .

 

وی یاداور شد: اگر قراراست برخود قضایی با سران فتنه صورت گیرد کمترین مجازات آنها اعدام است و در این هیچ شکی نیست.

 

حصر خانگی،  رافت نظام  اسلامی به سران فتنه است

 

خاضع  خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری و اعضا شورای امنیت ملی کشور صلاح را بر این دانستند که این طور با سران فتنه برخورد شود و امیدواریم در فرصتی که در حصر خانگی دارند از رافت و لطف نظام اسلامی  که در حق آنها اعمال شده راه درست را انتخاب کنند و سر عقل بیاند .

 

 

وی گفت: سران فتنه مهره های سوخته دشمنان هستند و حصر خانگی بهترین راه برای نجات آنان است چراکه اینها در صورت آزادی طعمه ترور دشمنان برای ادامه تفرقه و آشوب در کشور می شوند.

 

9دی 88 لبیک به رهبری و انقلاب اسلامی بود

 

خاضع به اهانت فتنه گران ، بی احترامی  به عاشورای حسینی در سال 88 و خلق حماسه 9دی در این سال اشاره کرد و  یادآور شد:  مردم ایران اسلامی فارغ  از هر گروه و جناح سیاسی با حضور گسترده و پرشور خود حماسه 9 دی را آفریدند.

 

وی گفت : این حضور حماسی در 9 دی 88  پاسخ کوبنده ای به فتنه گران داخلی و خارجی و لبیکی دوباره به انقلاب اسلامی و رهبری نظام بود.

 

مسئولان استانی و شهرستانی به دنبال حاشیه سازی و تطهیر فتنه گران نباشند

 

وی ادامه داد:  متاسفانه اخیرا برخی از مسئولین استانی و کشوری  گمان می کنند مردم ایران خیانت های سران فتنه به نظام و انقلاب را فراموش کرده اند و به نوعی در صدد تطهیر چهره آنان هستند.

 

وی در ادامه به تاکیدهای مقام معظم رهبری در روز 19 دی ماه 93  در جمع مردم قم اشاره کرد وگفت: مسئولان کشور و استان کهگیلویه وبویراحمد به دنبال حاشیه سازی و تطهیر فتنه گران نباشند .

 

مسئولان شهرستانی به جای تطهیرفتنه گران  به دنبال رشد استان باشند

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی  استان  گفت: مسئولان استانی و شهرستانی به جای تطهیرفتنه گران که تکلیف آنها برای همگان مشخص است به دنبال رشد و توسعه استان باشند.

 

حضور معنادار مردم در مراسم بزرگداشت 9دی 93 پیام روشنی به فتنه گران بود

 

وی در ادامه به حضور پر شور مردم  ولایت مدار استان کهگیلویه و بویراحمد در مراسم بزرگداشت حماسه 9دی اشاره کرد و گفت:  این حضور با بصیرت و معنادار مردم پیام روشنی به حامیان سران فتنه و جولان دادن آنها در استان کهگیلویه وبویراحمد بود.

 

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی