نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

27. دى 1393 - 12:11
شماری از شهروندان یاسوجی اجرای کامل قانون در پرونده مهدی هاشمی را خواسته عمومی دانستند و خواستار برخورد قاطع قوه قضاییه با مفسدان اقتصادی و سایر حوزه ها شدند.

به گزارش چهارفصل، یکی از شهروندان یاسوجی به موضوع رسیدگی به پرونده مهدی هاشمی اشاره کرد و گفت: عدالت از آرمان‌های انقلاب اسلامی است و به عنوان شاخصه‌ای برای این نظام سراسر مردمی در جهان محسوب می شود.

 

 

عبدالسلام قاسمیان رسیدگی به پرونده مفسدان اقتصادی و معرفی آنان به جامعه را از راهکارهای مهم پیشگیری از این معضل دانست و افزود: در برخورد با مفسدان عدالت نباید به ورطه فراموش سپرده شود.

 

این شهروند هم استانی رسیدگی به پرونده مهدی هاشمی را یک مسئله ملی دانست و اظهار کرد: این پرونده امروز بیانگر چند شاخصه مهم در کشور است که نمود بارز فراجنایی را به مردم نشان خواهد داد.

 

قاسمیان ادامه داد:رسیدگی به پرونده مهدی هاشمی مشخص خواهد کرد که عدالت تا چه اندازه در جمهوری اسلامی رعایت خواهد شد.

 

این شهروند هم استانی با اشاره به اینکه این رسیدگی به پرونده مهدی هاشمی کارآمدی قوه قضاییه و اجرای قانون برای عموم افراد جامعه را نشان می دهد،تصریح کرد:قوه قضاییه با به نتیجه رساندن این پرونده می تواند پرچم عدالت در جمهوری اسلامی را بیش از پیش به اهتزاز درآورد.

 

قاسمیان با بیان اینکه چشم مردم به این پرونده دوخته‌شده و خواهان  اجرای عدالت در برابر آقازاده ها هستند،گفت: مردم منتظرند تا کارآمدی و شجاعت دستگاه قضا برای برخورد با مفسدان اقتصادی را مشاهده کنند.

پرونده  مهدی هاشمی در كمال دقت، انصاف و عدالت مورد بررسي قرار گيرد

این شهروند یاسوجی در بیان کرد: اميد می رود كه اين پرونده در كمال دقت، انصاف و عدالت مورد بررسي قرار گيرد و راي قاضي دادگاه فارغ از توجه به مسائل سياسي صادر شود.

 

شهروند دیگری در خصوص اینکه چرا رسیدگی به پرونده بزرگترین فساد مالی کشور از سوی برخی مراجع علنی برگزار نمی شود،گفت:در موضوع پرونده آقازاده های معروف به هر حال كساني هستند كه نسبت به این افراد علائق و انگيزه هاي خاصي دارند و مايل نيستند كه اين پرونده مورد بررسي قرار گيرد.

 

 

خواسته مردم اجرای عدالت بر اساس قانون است

 

علیرضا رهبتی با بیان اینکه خواسته مردم اجرای عدالت بر اساس قانون است، ابراز کرد: مردم از دستگاه قضاء انتظار دارند پرونده مهدی هاشمی در كمال دقت، انصاف و عدالت مورد بررسي قرار گيرد و سایر افرادی كه در اين پرونده به نحوي دست دارند راي دادگاه درباره آنها صادر شود و به اجرا در آيد.

 

 

این شهروند یاسوجی با اشاره به این موضوع که قانون بالاترین مرتبه جمهوری اسلامی ایران است، گفت: قوه قضاییه باید فارغ از هر گونه مسئله سیاسی و فکری رای قانونی را صادرکند.

 

یکی دیگر از شهروندان یاسوجی نیز با اشاره به این موضوع که پرونده مهدی هاشمی دشوار شده است،ابراز کرد: در این پرونده تمام توجهات به اجرای عدالت از سوی قوه قضاییه است و اگر اینگونه نشود هرج و مرج و بی بندباری در جامعه به اوج خود می رسد.

 

وی نقش آیت الله هاشمی برای صدور رأی دادگاه در جمهوری اسلامی را بسیار بارز دانست و گفت: آیت الله هاشمی امروز باید خودش را نشان دهد که در قانون اساسی با کسی نباید تعارف داشته باشیم.

 

این شهروند افزود: خواست مردم از دستگاه قضا اجرای عدالت در چارچوب قانونی فارغ از هرگونه نقش و لعاب سیاسی برای افراد است.

 

 

شهروند دیگری نیز با اشاره به این موضوع که نباید رسیدگی به چنین پرونده هایی را به بهانه مصلحت نظام به تاخیر انداخت، گفت: مصلحت نظام در گرو رسیدگی به این پرونده مهم اقتصادی در کشور است و مردم انتظارات زیادی از دستگاه قضا دارند.

 

وی چوب لای چرخ انداختن برخی افراددر مسئله رسیدگی به پرونده مهدی هاشمی را نوعی توهین به مردم دانست و افزود: این افراد بدانند که این گونه رفتارها در رسیدگی به این پرونده به ضرر خود آنها تمام خواهد شد.

منبع:صبح زاگرس

انتهای پیام/گ

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی