نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

27. دى 1393 - 12:24
مسوول سازمان بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: حوادث تروریستی فرانسه و اقدامات توهین آمیز هفته نامه شارلی به پیامبر اسلام دو روی یک سکه است .

شهرام مهدوی مطلق صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار چهارفصل در رابطه با اقدام  توهین آمیز هفته نامه شارلی به پیامبر اسلام حضرت محمّد (ص) و حوادث تروریستی در فرانسه گفت: حوادث تروریستی فرانسه و اقدامات توهین آمیز هفته نامه شارلی به پیامبر اسلام دو روی یک سکه است که از طریق خود این کشور دنبال می شود.

 

وی با محکوم کردن اقدامات هفته نامه شارلی و اتهامات کشور فرانسه به مسلمانان خاطرنشان کرد: ما هر گونه اقدام توهین آمیز که توسط این هفته نامه و کشور فرانسه در تحریک احساسات مسلمانان جهان می شود را محکوم می کنیم.

 

کارشناس ارشد مطالعات منطقه یادآور شد : اقدامات تروریستی در کشور فرانسه هیچ ارتباطی با دیدگاه‌های اسلام ندارد و ما  اقدامات تحریک آمیز هفته شارلی در توهین به مقدسات مسلمانان را نیز برنامه از پیش طراحی شده  این کشور می دانیم.

 

مسوول سازمان  بسیج دانشجویی استان کهیلویه و بویراحمد در ادامه اظهار داشت: از مسولین دیپلماسی کشور انتظار می رود که نسبت به حوادث اخیر اتفاق افتاده در کشور فرانسه واکنش نشان داده و اجازه توهین و انتساب حوادث تروریستی فرانسه را به مسلمانان را ندهند.

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی