نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

28. دى 1393 - 2:49
مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه های تهران اهانت مجله فرانسوی شارلی ابدو نسبت به پیامبر اکرم (ص) را محکوم کرد و گفت: اقدامات توهین آمیز کشورهای غربی نسبت به مقدسات جوامع اسلامی بیانگر ترس از ترویج اسلام ناب محمدی است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، مجتبی ثابتی روز شنبه در گفت و گو با  خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی صبح زاگرس افزود:در سالهای اخیر نیز کشورهای غربی به مقدسات مسلمانان که  مرز مشترک تمام  مذاهب اسلامی اهانت کرده اند که این امر موجب جریحه دار شدن قلب میلیون ها مسلمان در سراسر جهان شده است.

 

وی با اشاره اینکه آزادی مذهبی واعتقادی ملازماتی دارد که از نباید از جانب هیچ فرد یا گروهی مورد هجمه قرار گیرد، بیان کرد: اهانت مجله شارلی ابدو نسبت به پبامبر اکرم (ص) نتیجه سکوت مفتضحانه  کشور هایی که ادعای مسلمانی دارند اما در عمل حمایت خود را دریغ می کنند.

 

ثابتی چاپ عکس اهانت کنندگان به مقدسات اسلامی در نشریات داخلی را اقدامی نادرست دانست و گفت:برخی رسانه هایی که مدعی دفاع از ارزشهای انقلاب اسلامی هستند متاسفانه آبشخور رسانه ای یک حزب خاص هستند و همگام با رسانه معاند اقدامات اهانت آمیز آنها را نیز تایید می کند.

 

وی اظهار کرد:حوادث اتفاق افتاده در کشورهای غربی و توهین آنان به مقدسات جوامع اسلامی باید در سطح گسترده ای  از سوی رجل سیاسی ، مذهبی و قشرهای مختلف مردم محکوم شود تا باردگیر شاهد این توهین ها و ساختار شکنی ها ادامه پیدا نکند.

انتهای پیام /گ

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا