نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

30. دى 1393 - 12:48
نویسنده کتاب پایی که جا ماند
نویسنده کتاب پایی که جا ماند عنوان کرد:
دشمن، مردم و اقتصاد کشور را مورد هدف قرار داده است
نویسنده کتاب پایی که جا ماند با بیان اینکه تاسی رزمندگان اسلام از قیام عاشورا ایران را در جنگ هشت ساله به پیروزی رساند، گفت: دشمنان نظام و انقلاب، مردم و اقتصاد کشور را مورد هدف قرار داده اند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل به نقل از سفیر دنا سید ناصر حسینی پور نویسنده کتاب پایی که جا ماند روز دوشنبه در یادواره 120شهید شهرستان دنا و دو شهید گمنام شهر سی سخت با اشاره به اینکه برخی فکر می کنند اگر چرخ سانتریفیوژها را از حرکت بیاندازند دشمن از دشمنی خود دست خواهد کشید افزود: :دشمنی که در هشت سال دفاع مقدس از هیچ جنایتی در رسیدن به اهدافش کوتاهی نکرد اکنون به راحتی عقب نخواهد نشست.

 

وی به خاطره ای از صدام حسین که وعده اولین مصاحبه خود را به بعد از تصرف اهواز موکول کرده بود اشاره کرد و گفت: صحبت صدام در آن روز از حیث نظامی کاملا درست و حساب شده بود.

 

حسینی پور اظهار کرد: صدام به دلیل اینکه در مقابل کشوری قرار گرفته بود که در آن مجلس، دستگاه قضایی و رئیس جمهوری وجود نداشت این معادله را برای خود دقیق و حساب شده تلقی می کرد.

 

حسینی پور ایراد محاسباتی صدام و حزب بعث را نادیده گرفتن مکتب فرزندان روح الله که ادامه دهنده قیام سال 61 سید الشهدا بود عنوان کرد .

 

این آزاده دوران هشت ال دفاع مقدس به تعداد سه برابری رزمندگان عراق در مقابل رزمندگان ایران اشاره کرد و افزود: جوانان آن دوره درس ایثار و مقاومت را از قیام عاشورا گرفته بودند.

 

وی ابراز داشت:در زمانی که عهد نامه ترکمنچای علیه ایران صادر شد هیچ استفاده ای از این مکتب و قیام نشد ولی فرزندان روح الله این مکتب را از بایگانی تاریخ بیرون آورده و حماسه هشت سال دفاع مقدس را رقم زدند.

 

حسینی پور ادامه داد : دشمن در زمانی جان مردم را هدف قرار داده بود و در شرایط کنونی  اقتصاد کشور و مردم را هدف گرفته است.

 

نویسنده کتاب پایی که جا ماند با بیان اینکه در گذشته دشمن اجازه ورود تجهیزات خریداری شده به کشور را نمی داد افزود: داستان بالا و پایین بردن های قیمت نفت توسط کشور های عربی تازگی ندارد و در زمانی نیز قیمت نفت از 30 دلار به 9 دلار پایین آوردند.

انتهای پیام/ گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی