نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

2. بهمن 1393 - 8:32
فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد
فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد:
سپاه با خدمات سازندگی به دنبال تصدی گری و درآمدزایی نیست
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمدگفت: خدمات عمرانی و سازندگی سپاه پاسداران به منظور تصدی گری و در آمد زایی نسیت بلکه برای خدمت رسانی به مردم و محرومیت زدایی است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل به نقل از سایت خبری آوای ماغر،سردار یدالله بوعلی روز چهارشنبه در آیین بهره برداری از ساختمان گردان امام محمد باقر(ع) شهرستان بهمئی افزود: آنچه امروز سپاه پاسداران به عنوان هدف والا به دنبال آن است کمک به تحقق ازرشهای اسلامی است .

 

وی بیان کرد:سپاه قصد هیچگونه درآمدزایی و تصدی گری در کشور را ندارد و انجام پروژه های عمرانی از سوی این نهاد انقلابی تنها برای خدمت رسانی به مردم است.

 

بوعلی اظهار کرد: بسترسازی برای خدمت بهتر به دوستداران نظام از وظایف و افتخارات سپاه بوده و اگر حوزه، پایگاه، سوله ورزشی و یا اماکن فرهنگی دیگری ساخته می شود برای کمک به ارتقای زیرساخت های فرهنگی کشور بوده و تمامی هم و غم ما همین است.

 

مقام ارشد سپاه استان کهگیلویه و بویر احمد گفت: خدا را شاکریم که در یک برنامه دو ساله 22 پایگاه بسیج و هشت پروژه عمرانی در شهرستان بهمئی راه اندازی شد که از هرجهت نوعی کمک به توسعه شهرستان محسوب می شود و اینگونه کارها برای سپاه یک افتخار است.

 

بوعلی خاطرنشان کرد:من از نزدیک شاهد رزم آوری رزمندگان بهمئی در دوران دفاع مقدس بودم ،چه آنهایی که با شهادت خود به ملکوت اعلی پیوستند و چه کسانی که اکنون به عنوان یادگار آن دوران به جای مانده اند.

 

وی افزود:مردم شهرستان بهمئی وفاداری خود را به انقلاب ثابت کردند و بنده خود را به نوعی مدیون این دیار می دانم.

 

بوعلی اضافه کرد: سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد برای کمک به توسعه و محرومیت زدایی این شهرستان از هیچ تلاشی دریغ نمی کند.

 

وی گفت:ما در راستای کمک به تولید و اشتغال جوانان برای کسانی که قادر به کار تولیدی هستند مشاوره ارایه داده و تسهیلات بانکی اعطا خواهیم کرد.

 

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد تصریح کرد: ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی در بحث فعالیت های قرآنی و توسعه ظرفیت دینی و مذهبی، فعالیت های مطلوبی داشته که در این زمینه نسبت به سایر شهرستان های استان پیشتاز است .

 

بوعلی تاکید کرد:سپاه متعلق به عموم مردم است، وظیفه اش خاص نیست و هر جا احساس شود که در خدمت رسانی و تامین امنیت کشور به آن نیاز است ورود پیدا می کند.

 

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی