نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

2. بهمن 1393 - 8:37
نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس گفت: مشکل فضای فیزیکی دانشگاه پیام‌نور سی‌سخت پیگیری می‌شود. 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل ، غلام‌محمد زارعی عصر روز چهارشنبه در بازدید از دانشگاه پیام‌نور واحد سی‌سخت با بیان اینکه دانشگاه پیام‌نور سهم عمده‌ای در شتاب‌بخشی به حرکت علمی در کشور و استان دارد، اظهار کرد: اکنون این دانشگاه به یکی از مراکز مهم علمی کشور تبدیل شده و در کهگیلویه و بویراحمد خدمات گسترده‌ای ارائه می‌کند.

 

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این دانشگاه در استان و به خصوص در سطح شهرستان‌های بویراحمد و دنا تعداد زیادی دانشجو دارد که لازم است مشکلات دانشجویان و اساتید در زمینه‌های مختلف از جمله کمبود فضای دانشگاهی مورد نیاز برطرف شود.

 

در این بازدید که علی تاج‌امیری فرماندار شهرستان دنا و تنی چند از مسئولان شهرستان دنا حضور داشتند علی سراج رئیس دانشگاه پیام‌نور واحد سی‌سخت به بیان مهمترین مسائل و مشکلات این واحد دانشگاهی پرداخت.

 

رئیس دانشگاه پیام‌نور سی‌سخت مهمترین مسائل و مشکلات دانشگاه را به ترتیب اولویت کمبود شدید فضای فیزیکی دانشگاه دانست و گفت: ساختمان در حال احداث دانشگاه با پیشرفت فیزیکی 50 درصد در حال ساخت بوده که امیدواریم در مهرماه 94 در اختیار دانشجویان و فرهیختگان شهرستان دنا قرار گیرد.

 

سراج کمبود تجهیزات و نداشتن هیچ‌گونه وسیله نقلیه را از دیگر مشکلات این دانشگاه برشمرد.

منبع:فارس

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی