نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

2. بهمن 1393 - 10:23
رئیس اداره امور عشایر گچساران
رئیس اداره امور عشایر گچساران عنوان کرد
توزیع روزانه آب شرب سالم در مناطق عشایری گچساران
رئیس اداره امور عشایر گچساران از توزیع روزانه آب شرب سالم در مناطق عشایری گچساران خبر داد.

به گزارش  چهارفصل به نقل از خبرگزاری فارس از گچساران، قربان کرمی صبح امروز در بازدید از مناطق عشایری چهاردانگه، رگ باریک، بوم‌بلند، تل‌خرمنی و  گاولیر بلند گچساران اظهار کرد: حضور در مناطق عشایری برای بررسی و رفع مشکلات عشایر  در دستور کار امور عشایر گچساران قرار دارد.

 

وی افزود: در سال جاری به دلیل بروز خشکسالی و کمبود آب در مناطق عشایری تامین آب مورد نیاز عشایر از برنامه‌های اصلی اداره امور عشایر است

 

کرمی عنوان کرد:  در سال جاری و  از ابتدای ورود عشایر به قشلاق تا کنون روزانه 200 هزار متر مکعب آب شرب سالم و بهداشتی بین بیش از هزار و 500 خانوار عشایری توزیع شده است.

 

رئیس اداره امور عشایر گچساران با بیان اینکه مرمت راه‌‌های عشایری نیز به صورت ویژه در برنامه قرار دارد، خاطرنشان کرد: در همین راستا تاکنون بیش از 460 کیلومتر راه عشایری نیز مرمت شده است.

 

وی یادآور شد: ادامه روند خشکسالی و عدم بارش نزولات آسمانی  در ماه‌های آتی  زندگی عشایر را با مشکل جدی مواجه خواهد کرد که لازم است دستگاه‌های اجرایی با عزمی جدی‌تر نسبت به رفع مشکلات عشایر در این زمینه همت بیشتری از خود نشان دهند.

 کرمی کسری اعتبار جهت آبرسانی به عشایر گچساران در سال جاری  را یک میلیارد ریال عنوان کرد و خواهان تامین این اعتبار برای تامین آب شرب عشایر شد.

 

انتهای پیام/گ

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی