نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

2. بهمن 1393 - 12:48
مرکز مدیریت حوزه علمیه کهگیلویه و بویراحمد در محکومیت اهانت به ساحت مقدس پیامبر اسلام(ص) بیانیه صادر کرد.

چهارفصل، مرکز مدیریت حوزه علمیه کهگیلویه و بویراحمد در محکومیت اهانت به ساحت مقدس پیامبر اسلام(ص) بیانیه صادر و از اقشار مختلف مردم جهت حضور در راهپیمایی روز جمعه دعوت کرد.

 

 متن کامل این بیانیه بدین شرح است؛

 

إِنَّا کَفَیْنَاکَ الْمُسْتَهْزِئِینَ الَّذِینَ یَجْعَلُونَ مَعَ اللّهِ إِلهًا آخَرَ فَسَوْفَ یَعْلَمُونَ « الحجر ۹۶-۹۵»

حوادث اخیر کشور فرانسه حکایت از آن دارد،‌ آتشی که برخی دولت های غربی و متحدان آنان با حمایت از تروریست ها و گروه های افراطی در کشورهای اسلامی شعله ور نمودند ،امروز دامن آنان را نیز گرفته است و افراد مسلح وابسته به این گروه ها، با حمله به نشریه شارلی ابدو، چند تن از عوامل این نشریه را به قتل رساندند.

این نشریه هتاک که پیش از این نیز بارها با هتاکی به مقدسات اسلامی و توهین به ساحت مقدس پیامبر اعظم (ص)‌، احساسات بیش از یک و نیم میلیارد مسلمان را جریحه دارد کرده بود ،در اقدام اخیر خود در سالروز میلاد پیامبر مهر و رحمت حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله و سلم بار دیگر با انتشار کاریکاتور های موهن ،نیت خصمانه خود را علیه مسلمانان جهان آشکار ساخت.

مرکز مدیریت حوزه علمیه استان ،ضمن محکومیت این اقدام تروریستی از مردم شریف استان جهت شرکت در راهپیمایی روز جمعه که به همین مناسبت برگزار می گردد دعوت بعمل می آورد.

مرکز مدیریت حوزه علمیه استان کهگیلویه و بویراحمد

منبع: کبنانیوز

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی