نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

5. بهمن 1393 - 8:22
مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد
مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد
راه‌اندازی دانشکده علوم قرآنی در کهگیلویه و بویراحمد
مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه وبویراحمد از راه‌اندازی دانشکده علوم قرآنی در این استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل به نقل از خبرگزاری فارس از یاسوج، حجت‌الاسلام سید جعفر مرتضوی عصر امروز در نشست مجمع قرآنی با بیان اینکه کارهای بزرگی در ارتباط با قرآن در کهگیلویه و بویراحمد انجام شده، گفت: وضعیت کنونی این استان با روزهای قبل از انقلاب قابل مقایسه نیست و تلاش همه مسئولان و مجمع خیرین باعث شده دورترین نقطه کهگیلویه و بویراحمد به نور قرآن روشن شود.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از استعدادیابی دانش‌آموزان قرآنی در استان خبر داد و گفت: برنامه شناسایی 100 دانش‌آموز قرآنی انجام شده و هم‌اکنون در سایر شهرستان‌ها این کار دنبال می‌شود.

 

وی تصریح کرد: پنج ‌هزار و 500 معلم قرآنی ابتدایی در شهرستان بویراحمد شناسایی و آموزش‌های لازم را فرا گرفتند.

 

این مسئول افزود: بدون اینکه منتظر پول و اعتبار باشیم وظیفه خود را انجام می‌دهیم چون انجام کارها و فعالیت‌های قرآنی نیازمند پول و هزینه نیست.

 

مرتضوی بر حمایت خیرین از فعالیت‌های قرآنی استان تأکید کرد و گفت: برای اینکه برنامه‌ها و فعالیت‌های قرآنی با نمود بیشتری برگزار شود لازم است خیرین از فعالیت‌های ما حمایت کنند که تاکنون خیری در کهگیلویه و بویراحمد در این زمینه پیدا نشده است.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از راه‌اندازی دانشکده علوم قرآنی در استان خبر داد و اضافه کرد: کارهای مقدماتی این دانشکده انجام شده و پیگیر ساخت و راه‌اندازی آن خواهیم بود.

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی