نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

5. بهمن 1393 - 8:29
نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس اظهار امیدواری کرد که با بهره‌برداری از پروژه آبرسانی به 17 روستای مله‌باشت، مشک‌ها از دوش دختران روستای تلچ‌گاه باشت پایین بیاید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، غلامرضا تاج‌گردون امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران با بیان اینکه فضای سیاسی میان دولت و مجلس باید تلطیف شود، افزود: در صورت عدم تلطیف و از بین رفتن برخی اختلاف سلیقه‌ها میان دولت و مجلس متضرر اصلی مردم هستند.

 وی با بیان این‌که باید مراقب بود قشر مستضعف جامعه از تصمیات دلت و مجلس متضرر نشوند، تصریح کرد:  اعتقاد شخصی من بر این است که سهم فقرا باید از یارانه‌ها بیشتر شده و افراد متوسط و متمکن جامعه یارانه کمتری دریافت کنند.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه از دیگر موضعات مهم عدم توقف طرح‌های عمرانی است، گفت: در این خصوص نقطه نظرات نزدیکی به دولت وجود دارد اگر چه توافق اصلی زمان‌بر است.

تاج‌گردون با بیان این‌که امسال دغدغه‌ کمتری در خصوص استان دارم افزود: مسئولان استانی و شهرستانی از جمله استاندار کهگیلویه و بویراحمد پیگیر امور بوده و صحنه کار و تلاش در استان بیشتر شده است.

وی با اشاره به برگزاری جلسه‌ای با مسئولان آبفای استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: پیگیری طرح‌ها و پروژه‌های استانی در ازدحام و شلوغی‌های امور فراموش نمی‌شود و در همین راستا آبرسانی به 17 روستای مله‌باشت پیگیری شده است.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس تأکید کرد: در صورت افتتاح این طرح قبل از پایان امسال به نظر می‌رسد سریع‌ترین پروژه کشوری افتتاح شده باشد.

تاج‌گردون با بیان اینکه تلاش برای ترزیق پول به این پروژه موفق بوده است، گفت: در انتظار رکوردشکنی هستیم تا ببینیم می‌توانیم با افتتاح پروژه آبرسانی به 17 روستای مله باشت مشک آب را از دوش دختران تلچ‌گاه پایین بیاوریم.

وی با ابراز رضایت از راه‌اندازی طرح های از جمله سیتی اسکن و آسفالت روستای چاه‌تلخ گفت: از اجرایی شدن این طرح‌ها احساس خرسندی و رضایت دارم.

تاج‌گردون در پایان با بیان اینکه از فعالیت مطلوب بعضی از مسئولان خوشخال هستم، تصریح کرد: البته بعضی از مسئولان در خواب بوده و از فرمانداران و استاندار خواستارم در راستای پیشرفت استان فعالیت و تلاش بیشتری از بعضی مسئولان داشته باشند.

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا