نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

6. بهمن 1393 - 13:41
امام جمعه چرام گفت: انقلاب اسلامی ما نقطه عطفی در جهان بود و منشا تحولات بسیاری در عالم شد که بسیاری از محاسبات دشمن را برهم زد. 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل ، حجت‌الاسلام جعفر طزری صبح امروز در نشست ستاد هماهنگی گرامی‌داشت دهه فجر با اشاره به اینکه هتک حرمت و توهین به ساحت مقدس پیامبراکرم (ص)، نشانه خباثت و پلیدی دشمنان اسلام است، اظهار کرد: شارلی، وسیله و بهانه‌ای برای انجام دادن این عمل بود و ما این عمل خبیث و نابخردانه استکبار را محکوم می‌کنیم.

 

امام جمعه چرام با بیان اینکه هتک حرمت به ساحت پیامبراکرم (ص)، نشانه ضعف و زبونی استکبار است، عنوان داشت: تجربه ثابت کرده است که هرگاه استکبار به مقدسات ما توهین کرده، توجه و عشق مردم به آن مقدسات بیشتر شده است.

 

وی با اشاره به تاثیر این توهین در افزایش ارادت مردم به پیامبر و ائمه معصوم (ع) گفت: در پی این توهین، چند روز پیش شخصی در چرام با شناسنامه‌ای که در دست داشت به ثبت احوال رفته و اسم خود را به نام محمد تغییر داد و این از الطاف خداوند است.

 

این مسئول با اشاره به این فرمایش امام سجاد (ع) که خدا را شکر که دشمنان ما احمق هستند، خاطرنشان کرد: دشمنان اسلام با این کار می‌خواهند محبت پیامبر را کمتر و نفرت را بیشتر کرده و اسلام را دین خشونت نشان دهند و این لطف خداوند است که دشمنان ما به گفته امام سجاد (ع)، آنقدر احمق هستند که نمی‌دانند چه کنند و دست به هر کاری می‌زنند که این نشان‌دهنده زوال آنها است.

 

حجت‌الاسلام طزری در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از مردم چرام به‌دلیل حضور پرشورشان در راهپیمایی محکومیت هتک حرمت به پیامبراکرم(ص)، ابراز کرد: مردم این شهرستان که دو هفته پیش نیز قبل از اعلام راهپیمایی، به‌صورت خودجوش در اعتراض به این عمل راهپیمایی کردند، با حضور خود، اعمال ضدبشری و ضداخلاقی روزنامه فرانسوی در اهانت به ساحت مقدس پیامبر گرامی اسلام را محکوم کردند.

 

وی با متذکر شدن این مطلب که در آستانه سی‌ و ششمین سالگرد انقلاب اسلامی قرار داریم، خاطرنشان کرد: یکی‌از برنامه‌های راهپیمایی 22 بهمن امسال افراشته داشتن پرچم‌های «لبیک یا رسول‌الله» است.

 

خطیب جمعه چرام در ادامه صحبت‌های خود با اشاره به ایام‌الله دهه فجر، یکی از برکات انقلاب اسلامی را مردمی بودن آن دانست و گفت: ما انقلاب‌های زیادی در دنیا مانند کودتاها یا قیام برخی از حزب‌ها علیه نظام داشتیم اما هیچ‌کدام به پای انقلاب ما نمی‌رسد چرا که بارزترین ویژگی انقلاب ما مردمی بودن آن بود که هیچ حزبی در آن دخالت نداشت.

 

این مسئول با تاکید بر اینکه مردم با درایت و رهبری امام راحل به میدان آمده و انقلاب کردند، متذکر شد: هر چقدر از یک انقلاب مردمی بگذرد، طراوت و شادابی روز اول خود را حفظ می‌کند و این از برکات انقلاب مردمی است.

 

طزری اضافه کرد: انقلاب‌هایی که در حزبی خاص صورت می‌گیرد، با تضعیف آن حزب، ارزش انقلاب نیز پایین می‌آید اما در نظام ما از اول انقلاب تاکنون جریان‌ها و حزب‌های مختلف با افکار مختلف آمده و رفته لیکن دهه فجر چون متعلق به مردم است، همه در مقابلش کرنش می‌کنند و این از برکات انقلاب ماست.

 

وی افزود: انقلاب اسلامی ما نقطه عطفی در جهان بود و منشا تحولات بسیاری در عالم شد که بسیاری از محاسبات دشمن را برهم زد.

 

امام جمعه چرام گفت: امروز انقلاب اسلامی ایران به جایی رسیده که می‌تواند در مقابل این همه هجمه و توطئه‌ها ایستادگی کرده و روز به روز بر بالندگی خود در سطح جهانی بیفزاید و امروز به جایی برسد که قدرت‌های برتر جهان برای رفع مشکلات خود با ایران اسلامی سر میز مذاکره بنشینند.

 

رئیس شورای فرهنگ عمومی چرام با اظهار امیدواری از اینکه امسال راهپیمایی 22 بهمن با شکوه‌تر و با نشاط‌تر از سال‌های گذشته برگزار خواهد شد، راهپیمایی‌ها را حاوی پیام دانست و گفت: راهپیمایی خود یک نماد و یک حرکت است و برای دوستان و هم برای دشمنان داخلی و خارجی پیام دارد.

 

حجت‌الاسلام طزری ضمن دعوت از حضور حداکثری مردم در راهپیمایی 22 بهمن و با تاکید بر افزوده شدن یاس و ناامیدی استکبار، اظهار داشت: مردم عزیز چرام با حضور پرشور خود در یوم‌الله 22 بهمن نشان خواهند داد که هر زمان نظام و انقلاب نیاز به حضورشان دارد با چشم‌پوشی از تمام کاستی‌ها و مشکلات و کمبودها، به صحنه آمده و از نظام و انقلاب دفاع می‌کنند.

 

وی هشدار داد: دشمنان این نظام باید بدانند این ملت را با هیچ نیرو و تهدیدی نمی‌توان از انقلاب خود جدا کرد و دشمنان نظام با تهدید و تحریم و تبلیغات سوء علیه این نظام چیزی جز بردن آبروی خود به دست نخواهند آورد.

 

خطیب جمعه چرام در ادامه با اشاره به اینکه اساس کار دنیای امروز تبلیغات است بر مستندسازی فعالیت‌های کمیته‌های دهه فجر تاکید کرد و خواستار مصور و مکتوب شدن این برنامه‌ها شد.

 

منبع:خبرگزاری فارس

انتهای پیام/گ

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی