نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

7. بهمن 1393 - 13:50
رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان، از کسب رتبه برتر کشوری کمیته امداد در راستای اجرای طرح های اشتغال و کسب سه رتبه برتر استانی در راستای طرح تکریم ارباب رجوع، اقامه نماز و سوادآموزی توسط این نهاد در سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل،  مصیب حیدری صبح روز پنج شنبه در گفت وگو با خبرنگاران در یاسوج گفت: کمیته امداد نهادی مردمی است که در راستای حمایت از قشر محروم و نیازمند جامعه و ارائه خدمات موثر به این افراد تمام تلاش خود را به کار خواهد بست.

 

وی با اشاره به اینکه توانمندسازی مددجویان تحت حمایت یکی از مهمترین اولویت های کمیته امداد است، اظهار داشت: در همین راستا کمیته امداد استان در بین 32 استان موفق به کسب رتبه برتر در راستای اجرای طرح های اشتغال برای مددجویان تحت حمایت شد.

 

حیدری همچنین از کسب رتبه برتر استانی کمیته امداد و اهداء لوح تقدیر در زمینه اقامه نماز به مدیرکل کمیته امداد استان خبر داد و گفت: تلاش برای گسترش فرهنگ نماز باید در جامعه نهادینه شود زیرا نماز سلامت و نشاط جامعه را به دنبال دارد و بحمدالله با تلاش مدیریت وکارکنان این این نهاد ، موفق به دریافت لوح تقدیر ویژه از طرف استاندار استان و همچنین مدیر ستاد اقامه نماز استان گردید.

 

وی کسب رتبه برتر در طرح تکریم ارباب رجوع را از دیگر موفقیت های این نهاد عنوان کرد و گفت: کمیته امداد در طرح تکریم ارباب رجوع در استان یکی از دستگاههای برتر معرفی شد و از استانداری لوح تقدیر دریافت نمود.

 

رئیس اداره روابط عمومی کمیته امداد استان رتبه برتر دیگر این نهاد و دریافت لوح تقدیر در زمینه سوادآموزی عنوان کرد و گفت: با تلاش‌هاي صورت‌گرفته اقدامات قابل توجهي در زمينه جذب و آموزش مددجویان بي‌سواد صورت گرفته كه اميدواريم بتوانيم در آينده‌اي نزديك شاهد جشن باسوادي مددجویان باشیم.

 

حیدری در پایان از استاندار استان، معاونین و عوامل زیرمجموعه در استانداری و مدیرستاد اقامه نماز و حسن نیتی که نسبت به این نهاد حمایتی دارند تقدیر و تشکرکرد و افزود: این موفقیت های بزرگ را به مدیرکل ، تمامی امدادگران کمیته امداداستان  و تمامی کسانی که در دستیابی به این مهم سهم بسزایی داشته‌اند تبریک گفته و توفیق روزافزون همگی را در تمامی زمینه ها از درگاه خداوند سبحان خواهانیم

 

انتهای پیام/گ.

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی