نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

7. بهمن 1393 - 22:29
نشست اعضای بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد با آیت‌الله ملک‌حسینی
همزمان با نزدیکی به ایام‌الله دهه فجر انقلاب انجام می‌شود
نشست اعضای بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد با آیت‌الله ملک‌حسینی
رئیس بسیج رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد از دیدار اعضای بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد با آیت‌الله ملک‌حسینی نماینده ولی‌فقیه در استان و نماینده مردم در مجلس خبرگان رهبری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، سید محمدلطیف ارجمند ظهر امروز در جمع خبرنگاران با تبریک پیشاپیش به مناسبت ایام‌الله دهه‌فجر انقلاب اسلامی، با بیان اینکه مهم‌ترین رسالت بسیج رسانه افزایش بصیرت‌افزایی در میان این قشر است، اظهار کرد: تفاوت بسیج رسانه با سایر اقشار این است که خود ذاتا به عنوان قشری بصیرت‌آفرین در جامعه محسوب می‌شود و مهم‌ترین رسالت آن‌ها اطلاع‌رسانی شفاف و دقیق است.

 

رئیس بسیج رسانه استان در ادامه افزود: تلفیق رسانه و بسیج خود نوعی تعامل میان دو نهاد و دو قشر اثرگذار در جامعه برای آگاهی‌بخشی و ایجاد بصیرت است که رسالت بزرگی بر دوش دارند و با همکاری و تعامل و نزدیکی این دو قشر در مبارزه و مقابله با جنگ نرم دشمن موفقیت‌های چشمگیری حاصل خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه در استان کهگیلویه و بویراحمد و در بین رسانه‌ها و مطبوعات اگر چه تفاوت سلیقه در امور محتلف از جمله در موضوعات سیاسی و فرهنگی وجود دارد، تصریح کرد: اما همه آن‌ها قائل به حمایت همه‌جانبه از دستاوردهای نظام و بیان خدمات جمهوری اسلامی بوده و در حوزه فرهنگی نیز رسانه‌ها بیش از هر چیز بر اشاعه فرهنگ دینی تأکید دارند.

 

ارجمند تصریح کرد: وقتی از رسانه‌های استان همه برنامه‌های فرهنگی به خصوص نماز جمعه بهتر و بیشتر از سایر استان‌ها بر روی خروجی‌ها قرار می‌گیرد و مناسبت‌های دینی و ملی به خوبی پوشش داده می‌شود، نشان‌دهنده نگرش رسانه‌های استان و رویکرد دینی و دغدغه‌ای است که نسبت به دین و مذهب دارند.

 

رئیس بسیج رسانه استان با بیان برنامه‌هایی که بسیج رسانه استان از این پس در دستور کار خود قرار خواهد داد، تصریح کرد: یکی از این برنامه‌ها دیدار با آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی نماینده ولی‌فقیه و نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری است.

 

ارجمند از شخصیت آیت‌الله ملک‌حسینی و نقشی که در بصیرت‌افزایی در استان دارند سخن به میان آورد و گفت: نماینده ولی فقیه در استان استاد شجره طیبه صالحین است و از این پس با بسیج رسانه از محضر این استاد برجسته حوزه استفاده بیشتری خواهیم برد.

 

وی گفت: به همین مناسبت فردا چهارشنبه و از ساعت 16 در دفتر نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد واقع در بلوار ارم نشست اعضای بسیج رسانه استان با آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی را خواهیم داشت.

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی