نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

8. بهمن 1393 - 12:14
نماینده ادوار هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی گفت: بیانیه 240 نماینده مجلس جواب قاطعی به کنگره آمریکا در خصوص وضع تحریم‌های جدید بود. 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، حجت‌الاسلام سیدعلی‌محمد بزرگواری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج در خصوص موضوع مربوط به ادامه تحریم‌ها و تصویب طرحی در کنگره آمریکا در خصوص تحریم‌های بیشتر علیه جمهوری اسلامی اظهار کرد: جمهوری اسلامی تاکنون همکاری فوق تصوری با آژانس و کشورهای طرف مذاکره داشته که نشان‌دهنده حسن نیت مسئولان ایران است.

 

وی به امضای بیانیه‌ای در مجلس با امضای تعداد 240 نماینده اشاره کرد و گفت: اگر این‌ها تحریم‌ها را تکرار کرده و یا بیشتر کنند ما نیز از  مذاکرات ژنو خارج می‌شویم و مجلس به وظیفه خود عمل می‌کند چرا که در قانون چنین اجازه‌ای به مجلس داده شده است.

 

حجت‌الاسلام بزرگواری تصریح کرد: ما احتمال می‌دهیم شاید جرأت نکنند که تحریم‌ها را تکرار کنند یعنی با دوگانه حرف زدن‌ها توسط کنگره و رئیس‌جمهور امریکا اینها به دنبال گرفتن امتیازات بیشتری باشند.

 

این نماینده مردم در مجلس گفت: مجلس شورای اسلامی پیش‌بینی لازم را انجام داده و به محض این‌که این‌ها تحریمی را تصویب کنند ما نیز از مذاکرات خارج شده و غنی‌سازی را پی‌گیری می‌کنیم.

 

وی عزم مجلس را برای این کار راسخ دانست و افزود: وقتی طرف مقابل حسن نیتی در کار خود نداشته باشد و لابی‌های صهیونیستی برای آن‌ها تصمیم بگیرند معلوم است که نتیجه‌ای حاصل نخواهد شد.

 

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: جمهوری اسلامی حسن نیت خود را به دنیا نشان داد و همه امروز در کل جهان می‌دانند که نظام ما پیرو فرموده مقام معظم رهبری با بمب اتم مخالف است و کشوری هستیم که از سلاح‌های نامتعارف مثل سلاح شیمیایی آسیب‌های زیادی دیده‌ایم.

انتهای پیام

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی