نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

8. بهمن 1393 - 13:04
نماینده مردم تهران گفت: پیاده روی با کری یکی از بزرگترین خطاهایی بود که ظریف انجام داد و باید گفت این حرکت خلاف آن چه است که کمک به شفاف سازی می کند.

صبح زاگرس، علیر ضا زاکانی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا در خصوص اقدام قابل تقدیر قوه قضائیه در برخورد با پرونده محمد رضا رحیمی و همچنین فشارهایی که در خصوص پرونده مهدی هاشمی وجود دارد اظهار داشت: فشارهایی که بر روی قوه قضائیه در خصوص پرونده مهدی هاشمی وجود دارد طبیعی است، البته امیدواریم این فشارها بر روی کار دستگاه قضا تاثیر گذار نباشد.

 

وی در خصوص قدم زدن ظریف و کری و واکنش هایی که این موضوع به دنبال داشت افزود: به نظر من این کار یکی از بزرگترین خطاهایی بود که ظریف انجام داد و باید گفت این حرکت خلاف آن چه است که کمک به شفاف سازی می کند.

 

زاکانی خاطر نشان کرد: این کار آقایان نشان دهنده این است که آنها دشمنان نظام جمهوری اسلامی را به رسمیت می شناسند و این عمل آقای ظریف قطعا در تاریخ ثبت خواهد شد.

 

نماینده مردم تهران تاکید کرد: کاری که آقای ظریف انجام داد خطای کوچکی نبود که بتوان از آن به سادگی گذشت امیدواریم  این حرکت درس عبرتی باشد برای برخی از آقایان که دیگر از این اقدامات انجام ندهد.

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی