نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

8. بهمن 1393 - 21:13
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد:در رسانه باصداقت شجاعت و صراحت نیز موج می زند و در صورت وجود صداقت و فقدان امانت خبر ناقص است.

به گزارش  پایگاه خبری چهارفصل ، آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی عصر چهارشنبه در نشست بصیرتی و تحلیلی با اصحاب بسیج رسانه و جمعی از خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه صداقت و امانت دو گوهر گرانبها در فطرت انسانها است، افزود: چنانچه در رسانه ای صداقت نباشد راه و مسیر گم می شود و در صورت نبود امانت نیز ایفای مسوولیت در آن شکل نگرفته و به سوی سقوط و سکون می رود.

 

وی بیان کرد: در رسانه باصداقت شجاعت و صراحت نیز موج می زند و در صورت وجود صداقت و فقدان امانت خبر ناقص است.

 

ملک حسینی اظهار کرد: صداقت رسانه شجاعت و صراحت آن را می طلبد و امانت نیز شرافت و درایت رسانه را به همراه خواهد داشت.

 

وی عنوان کرد: افرادی که ادعای رسانه ای بودن می کنند و سکان هدایت یک رسانه را بر عهده می گیرند باید رفتار خود را با صدق و امانت هماهنگ کنند.

 

ملک حسینی ابراز داشت: ساختار رسانه شبیه یک شمشیر است زیرا چنانچه در دست افراد فاسد قرار گیرد جامعه را به فساد و نابودی می کشاند و در صورتی که در اختیار اشخاص صالح باشد سعادت، شکوفایی و بالندگی جامعه را به دنبال دارد.

 

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه تحریف بنیان های فکری یک جامعه از رسانه فاسد شکل می گیرد، افزود: هدف گذاری ها، ارایه راه ها و شیوه عبور نشان دهنده صالح بودن یا فساد یک رسانه است.

 

ملک حسینی گفت: رسانه می تواند مبدا آبادگری یا مبدا فتنه گری و شرارت در یک جامعه باشد.

 

وی بیان کرد: رسانه ها و سایت های محلی کهگیلویه و بویراحمد ار انتشار خبرهای منطقه ای، سرحدی، قومی، قبیله ای، حزبی، باندی، جناحی و گروهی بپرهیزند بلکه باید اخبار آنها دارای دو عنصر مهم جامعیت و کاملیت باشد.

 

ملک حسینی اظهار کرد: هرگاه رسانه در مسیر حق حرکت کند چنانچه هدف و مسیر آن صحیح باشد حتی در صورت مواجه شدن با شکست نیز پیروز است.

 

وی عنوان کرد: برخی سایت های محلی کهگیلویه و بویراحمد با حساسیت و دقت خاصی کامنت گذاری کنند تا موجب تخریب شخصیت یا آبروریزی سایر افراد نشود.

 

منبع: ایرنا

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی