نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

10. بهمن 1393 - 9:08
نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان از تخریب افراد در برخی رسانه‌ها اظهار نگرانی کرد و از آنها خواست تا صداقت و امانت‌داری را سرلوحه کارهای خود قرار دهند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی شامگاه چهارشنبه در نشست با بسیج رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد که با حضور تنی چند از اصحاب رسانه و مطبوعات و به همت بسیج رسانه استان برگزار شد، اظهار کرد: خداوند هیچ پیامبری را برای هدایت نفرستاد مگر اینکه اصیل‌ترین پیام آن‌ها صداقت و امانت بود.

 

نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: در طول تاریخ یک سری رسانه‌هایی بوده‌اند که نام رسانه بر خود گذاشتند و شرارت‌ می‌کردند.

 

این استاد برجسته حوزه گفت: از جمله این رسانه‌های شرارت‌گر غول رسانه‌ای بنی‌امیه بود که اقدامات تخریبی آن‌ها گاه باعث شد برخی در نماز خواندن حضرت امیر (ع) شک کنند.

 

ملک‌حسینی سپس به هجوم رسانه‌ای بنی‌عباس اشاره کرد و گفت: آن‌ها نیز قداست اهل بیت را زیر سؤال می‌بردند و این‌گونه است که در دوره پیامبر و ائمه این رسانه‌ها شرارت‌ می‌کردند.

 

وی شرارت‌ و دوری از صداقت و پرهیز از امانت‌داری را مربوط به دوره و زمانه خاصی ندانست و گفت: در آن دوره همچنین شگردهایی وجود داشت اما امروز این اقدامات مدرن‌تر و سریع‌تر شده است.

 

ملک‌حسینی، رسانه را هنگامی مصلح دانست که در خدمت رشد و تعالی جامعه باشد و در همین خصوص اظهار کرد: اما اگر در راستای تخریب عمل کند سلاح فساد است.

 

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد خلاء هر کدام از صفات صداقت و امانت را برای رسانه یک آفت دانست و افزود: بازگو کردن برخی اخبار و نگفتن برخی اخبار دیگر ناشی از همین خلا است.

 

این استاد حوزه با بیان اینکه اگر قرار است با تبعیض و بی‌عدالتی مبارزه کرد باید این پرچم به دست افراد فهیم سپرده شود، تصریح کرد: رسانه اگر بخواهد چنین ردا و لباسی را بر تن کند باید به سلاح شجاعت، امانت، صداقت و درایت خود را مجهز کند.

 

ملک‌حسینی در ادامه با اظهار نگرانی از برخی اقدامات در رسانه‌ها تصریح کرد: اینکه کامنتی در خبری زده شود و ناسزا باشد و سپس برای توجیه این گونه گفته شود که این حرف دیگران است نه رسانه، کار نادرستی است.

 

وی بیان داشت: برخی مواقع در رسانه‌ها ناسزا نوشته می‌شود و لذا کسی نمی‌تواند بگوید که مسئولیتی در قبال این خبر ندارم.

 

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان خاطرنشان کرد: ایجاد نشاط اجتماعی را با فتنه خلط نکنیم زیرا ارتقای سطح فکری جامعه و ایجاد نشاط ساز و کار دیگری دارد.

 

منبع:خبرگزاری فارس

انتهای پیام/گ

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی