نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

11. بهمن 1393 - 16:14
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد از ابتکار جالب سپاه فتح استان در خصوص اقتصاد مقاومتی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل به نقل ا خبرگزاری فارس از یاسوج، سردار یدالله بوعلی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با تبریک ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی با اشاره به اقداماتی که سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در زمینه اقتصاد مقاومتی انجام داده است، اظهار کرد: سپاه در اقتصاد مقاومتی به‌دنبال کار اقتصادی مستقل نیست بلکه به ظرفیت‌های بومی و محلی استان کمک می‌کند تا همه بتوانند از این ظرفیت‌ها استفاده کنند.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: کاری که ما می‌خواهیم در استان انجام دهیم در هیچ کجای کشور انجام نشده که کمک بزرگی به ترویج و توسعه اقتصاد مقاومتی در عمل خواهد کرد.

سردار بوعلی گفت: به‌دنبال این هستیم که بتوانیم شبکه‌ای را در سراسر استان راه‌اندازی کنیم که محصولات اقتصاد مقاومتی از جمله قیمت، کیفیت و نوع آن‌ها توسط یک سایت اعلام می‌شود.

وی گفت: یکی از مشکلات و نگرانی‌های که همواره فعالان اقتصاد مقاومتی بیان می‌کردند در خصوص معرفی این محصولات بود که با این کار می‌توانیم بازاریابی خوبی برای تولیدات اقتصاد مقاومتی داشته باشیم.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد افزود: هر بسیجی می‌تواند با این کار محصولات تولیدی خود را به سایت پایگاه اعلام کند آن‌گاه این محصولات در سایت مرجع استان اعلام و سپس به سایت کشوری انتقال داده می‌شود.

وی گفت: هدف از این کار اطلاع‌رسانی از تولیدات اقتصاد مقاومتی بوده و به هیچ‌وجه سایت بورسی و تجاری نیست.

سردار بوعلی این کار را یکی از کارهای خوب برای پیشبرد اهداف اقتصاد مقاومتی دانست و افزود: با این کار بسیاری از دغدغه‌های فعالان این عرصه برطرف می‌شود.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در ادامه به کارهای فرهنگی و دغدغه‌هایی که سپاه فتح در این خصوص دارد اشاره کرد و افزود: در زمینه مقابله با ماهواره بیش‌ از گذشته فعالیت داریم.

وی گفت: شورایی تشکیل دادیم که قرار شد هشت نفر از اساتید در برنامه‌های مختلف سخنرانی، مشاوره و میزگرد موضوع ماهواره را تبیین کنیم.

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی