نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

12. بهمن 1393 - 11:00
معاون پارلمانی رئیس جمهور 22 بهمن در یاسوج
در نشست خبری با رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد:
معاون پارلمانی رئیس جمهور 22 بهمن در یاسوج سخنرانی می کند/مخالف سخنرانی تاجگردون نیستم
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت:معاون پارلمانی رئیس جمهور در روز 22 بهمن در یاسوج سخنرانی می کند.

به گزارش چهارفصل به نقل از سایت زنان استان کهگیلویه و بویراحمد(ایل بانو)حجت الاسلام سید جواد خاضع صبح امروزدر نشست خبری گفت:انقلاب اسلامی برای کشور دستاوردها و پیشرفت های زیادی  را به همراه داشت.

 

وی افزود:پیشرفت در زمینه‌های علمی،پزشکی،هوافضا،سلول‌های بنیادی،تجهیزات نظامی و سایر پیشرفت‌ها که به دست توانمند دانشمندان و جوانان این کشور رقم خورد همه در سایه انقلاب اسلامی به دست آمد.

 

این مسئول به برنامه‌های دهه فجر اشاره کرد و گفت:ستاد دهه فجر با حضور 20 کمیته استانی و حدود 400 کمیته شهرستانی تشکیل شد که در این کمیته‌ها 4 هزار برنامه مختلف برگزار می‌شود.

 

وی ادامه داد:فردا و همزمان با سلروز تاریخی ورود امام(ره) به مهین رژه موتوری و خودرویی را در شهر یاسوج از فرودگاه تا گلزار شهدا و در شهرستان ها از ورودی شهر به طرف گلزار خواهیم داشت.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان نواخته شدن زنگ انقلاب همزمان با لحظه ورود حضرت امام(ره)به کشور در 12 بهمن در سالن پوریای ولی را یکی از برنامه های دهه فجر بیان کرد.

 

وی برگزار نمایشگاه عکس و فیلم،برگزاری جشن‌های شاد و متنوع ویژه همه اقشار جامعه،برگزاری محافل انس با قران،نشست تحلیلی انقلاب در صدا و سیمای مرکز استان را از برنامه های مهم در ایام دهه فجر برشمرد و افزود:برگزاری مسابقات ورزش‌های فرهنگی و هنری،کوهپیمایی،برگزاری پیاده‌روی حرم تا حرم از گلزار شهدای یاسوج تا حرم مطهر حضرت بی‌بی‌حکیمه (س) در 19 بهمن از مهمترین برنامه های این دهه در استان است.

 

خاضع ابراز داشت:برگزاری گفتمان دینی جلسات بصیرت‌افزایی و پرسش و پاسخ در مدارس،کرسی آزاد اندیشی دردانشگاه‌ها،جشنواره موسیقی،جشنواره سرود انقلاب در شهرستان کهگیلویه،جشن ویژه بانوان در 15 بهمن و همچنین برگزاری نشست با موضوع شناخت اندیشه‌های حضرت امام (ره)از دیگر برنامه‌های کهگیلویه و بویراحمد در ایام‌الله 22 بهمن است.

 

وی در درباره سخنرانی تاجگردون نماینده شهرستان گچساران در مجلس شورای اسلامی در 22 بهمن که از سوی برخی از مسولان این شهرستان مطرح شده است بیان کرد:اعلام سخنرانی مراسم 22 بهمن در گچساران بدون هماهنگی صورت گرفته که بهتر بود اول با هماهنگی و همین عدم هماهنگی حواشی را در گچساران ایجاد کرد.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان با بیان اینکه مخالف سخنرانی تاجگردون در مراسم 22 بهمن نیستیم،گفت:تصمیم‌گیری در خصوص چگونگی مراسم 22 بهمن امر مهمی است که با اختیار به شهرستان‌ها واگذار شده و اگر قرار است این‌گونه به حاشیه برود این تنفیذ اختیار را پس می‌گیریم.

 

وی تصریح کرد:سخنران مراسم روز 22 بهمن در یاسوج  حجت الاسلام مجید انصاری معاون پارلمانی رئیس جمهور خواهد بود.

 

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی